Lief bedstee saar. Ervaringen?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Luvv, Sep 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Heeft iemand ervaring met dit bed? Is t kwalitatief in orde? Hij is nogal duur natuurlijk maar m'n dochter is verliefd ;)

2. Dribbel2006

Jan 24, 2012
    11
    0
    1
    Hier nog geen ervaring, maar wij willen dit bed ook gaan kopen voor onze dochter! Wij zijn er ook verliefd op geworden;)
    Bij leenbakker krijg je nu trouwens 20% korting op alles... dus is ie weer iets goedkoper:)

3. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,187
    113
    Hij is erg leuk en wij hebben hem ook overwogen (de jongensvariant) maar uiteindelijk vonden we hem toch wel heel kollosaal en aanwezig

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Ik heb 'm gezien bij Leen Bakker, het is een groot kolossaal ding.
    Nu is die leuk maar later ook nog???
    Moet je dan weer ander bed kopen.

5. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Ik denk dat ie wel lang leuk blijft voor een meisje. En we hebben nog een dochter die er evt daarna nog in kan.

6. Amberxx

Amberxx VIP lid

Nov 6, 2013
    5,019
    5,227
    113
    Een heel mooi bed. En kwalitatief erg goed en sterk (massief hout). Ik denk juist dat je er veel langer mee kunt dan een gemiddeld kinderbed (zoals een boomhut of autobed). Dit is ook op latere leeftijd leuk en anders prima te verkopen. Meet wel eerst goed op of je voldoende ruimte hebt in de kamer ook ivm de openslaande deuren. Het bed is massief maar oogt ook groot (vanwege de ombouw en deuren). Maar als jullie de ruimte hebben zeker doen. Onder het bed kunnen bakken om dingen op te bergen. En aan de binnenkant veel ruimte op dingen op te hangen of neer te zetten (2 planken). Ik vind het een erg gezellig en knus bed. Niet zo'n standaard ding.

7. mimy

mimy Lid

Jan 15, 2010
    53
    0
    0
    Het bed is echt geweldig! Wij hebben het precies zoals op de foto, ook een blauwe lief muur, canvas en vogelhuisje. Erg leuk! Het bed is erg stevig maar idd ook erg groot! Vooral door die deurtjes die je niet altijd dicht hebt. Mijn dochter slaapt met 1 dicht. Ik hoop dat ze hier zeker tot dat ze naar de middelbare school gaat meedoet.

8. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

Jun 1, 2011
    3,016
    2
    38
    Prachtig bed, maar je moet er wel de ruimte voor hebben. Qua kwaliteit ook prima. Denk dat het bed ook lang gebruikt kan worden hoor......

Share This Page