ineens vol snot en dik ooglid

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Miranti, Nov 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miranti

Miranti Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,445
    0
    36
    Goedemorgen,

Ik zit uur geleden aan de ontbijttafel met me zoontje van 2 en nog niks aan de hand. Ineens na het ontbijt begint zijn neus helemaal vol te lopen met snot, en niest achter elkaar hele klodders snot. En zijn ooglid is onder helemaal gezwollen. Assistente huisarts denkt dat t bij de verkoudheid hoort. Als t te erg wordt of pijn gaat doen moet ik langs komen.
    Wie heeft dit ook eens gezien? Vind t zo raar dat dat er zo ineens zit.

2. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,819
    3,344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    zo werd ik wakker.. nies me kwijt en snotter als een gek.. Alleen gelukkig geen last van mijn ogen. Snel neussprayen (als je dat al niet doet!) - mogelijk zitten zijn traanbuisjes door al dat snot verstopt.

3. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Was hij echt niet al een beetje verkouden?
    Heeft het snot een kleur?
    Want ik moest denken aan een allergische reactie nl..

4. Miss T

Miss T Fanatiek lid

May 3, 2012
    4,367
    306
    83
    Goed schoonhouden en in de gaten houden. En als je je zorgen maakt, zou ik toch even langs de huisarts gaan. Maar meestal is het gewoon een ontsteking, die je prima zelf kunt verhelpen.

5. Miranti

Miranti Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,445
    0
    36
    De assistente dacht eerst ook een allergische reactie. Maar dat kon haast niet. Hij had net een boterham op en daar mocht hij gewoon alles van (heeft koemelkallergie) en we waren ook net uit bed. Niks anders dan anders waar hij op zou kunnen reageren..

Einde vd ochtend werd het niezen minder en later ook zijn oog. Einde vd was het helemaal weg.. Raar toch! Wat het nou was?

Share This Page