Aanstaande mama's omg. Arnhem

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sjalou, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Hallo,

zijn er hier ook aanstaande moeders uit de omgeving van Arnhem??
    Lijkt me erg leuk om gezellie samen te kletsen, ervaringen uitwissellen enz.

groetjes

2. Elisa205

Elisa205 Actief lid

12 apr 2013
    105
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi Sjalou,

Ik ben een aanstaande moeder uit Arnhem! Ben al wel wat verder, ben 35weken zwanger van onze eerste. Is dit ook jouw eerste kindje? En mag ik vragen hoe oud je bent?

Lijkt me leuk om hier gezellig te kletsen met andere Arnhemse mama's!

Grts, Lisa

3. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

#3 Sjalou, 18 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 apr 2013
    Hai hai Lisa,

gezellie dat je reageert!
    Dit is ook ons eerste kindje ja, dus allemaal nieuw en heel erg spannend.
    Weet je trouwens al wat het word een jongen of meisje of hou je dat liever voor jezelf??

Als alles goed gaat bij ons wat we natuurlijk zoooo hopen, willen we het wel graag weten.
    Ik ben 30 en kom uit Dieren dichtbij Arnhem dus hahaha.

Ja hoop ook dat er meer aanstaande mama's gezellie komen kletsen,

groetjes

4. Elisa205

Elisa205 Actief lid

12 apr 2013
    105
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wauw, zie dat je nu 6 weken zwanger bent. Gefeliciteerd!!

Wij krijgen een babyboy :D voor geslachtsbepaling zijn we naar Ochten gegaan. Die pretecho meneer kan het geslacht al met 15 weken zien. Ik was ook zoooo nieuwsgierig!

Hoe voel je je?

5. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Maandag 7 weken dus kijk echt de weken om tot die 12 weken.
    Voel me op zich goed, met vlagen misselijk en bandenpijn maar
    dan voel je dat je zwanger bent dus dat vind ik ook weer fijn.
    Laatst zwaar verkouden en grieperig geweest maar dit is nu bijna over.

Voor de rest ben ik nog erg onzeker omdat ik niet weet of alles wel goed zit enz enz en omdat het nog zo pril is, ben je toch altijd bang dat het mis gaat.
    Ben dus blij als we een echo hebben gehad en meer weten en die eerste 12 weken om zijn hahaha.

Wat leuk een babyboy van harte, ja dat kan me wel voorstellen is toch ook leuk om te weten.
    Wij willen het ook weten, toen dat vroeger nog niet kon okee maar nu kan het dus gebruik van maken ook toch hahaha.

groetjes

6. Elisa205

Elisa205 Actief lid

12 apr 2013
    105
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heel begrijpelijk dat je wilt weten of alles goed zit! Nog heel even afwachten... Voor nu is het in ieder geval 'fijn' dat je de kwaaltjes hebt, ter bevestiging (gevoelsmatig dan).

Het is trouwens ook veel leuker shoppen en babykamer inrichten als je het geslacht weet!

7. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Ja helaas sinds vrijdag pijn in mijn onderbuik en steken, dus hoop zo dat het niks betekend!

Ooh ja, jij hebt natuurlijk al heerlijk geshopt enz enz.
    Daar kijken wij ook echt naar uit, hier word de kamer zowiezo neutraal en als we weten wat het is doen we gewoon de accessoires in jongens of meisjesstyle haha.

Jij ook een neutrale kamer of??

groetjes

8. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe.. Aanstaande mama uit ede hier.. Heb wel in arnhem gewoond en nog wat vriendinnetjes wonen.. Maar geen van allen mama of zwanger.. Dus lijkt me leuk om mee te kletsen hier.. :) ik ben ook 35 weken en we krijgen ook een jongetje:D

9. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Gezellie dat je meekomt kletsen Eefje86,

hoe meer zielen hoe meer vreugd toch.
    Kijk aan ook een jongetje leuk leuk.

Voor ons is het nog best een tijdje wachten voordat we weten wat we krijgen.

Beetjes stress op het moment omdat ik pijn sinds vrijdag in mijn onderbuik heb dus hoop zooooo dat alles wel goed blijft gaan.

groetjes

10. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb in het begin ook flink last gehad van mn onderbuik hoor.. Echt van die krampen.. Je baarmoeder is gewoon erg druk .. Het rekt ook wat op al dus ik zou gewoon lekker gaan genieten en relaxen.. Iig proberen.. Het is een onzekere tijd die eerste weken ..maar ook daarna hoor vond ik.. Het schuift iedere keer op.. Met 28 weken dacht ik bv. Nou als ik nu een vroeggeboorte krijg dan red ie het ws wel.. En nu denk ik.. Alles is klaar bij de baby..mocht ie nu komen dan kan hij zelfstandig ademen.. Haha ik ben nooit helemaal gerust.. Maar gelukkig beweegt hij superveel en dat is erg rustgevend..

11. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Dank je stelt me wel een beetje gerust, heb er vanochtend niet meer zo heel veel last van gelukkig.
    Probeer ook echt alles zo relaxed mogelijk te doen maar ja denk dat ik na onze eerste echo toch iets geruster ben als ik weet dat het hartje klopt.
    Eerst 6 mei die intake en dan horen we wanneer we onze eerste echo krijgen pfff en wat duren 2 weken dan lang zeg.

En inderdaad wat je zegt je zal je altijd wel ongerust maken.
    Maar is wel fijn dat jij dan je mannetje lekker vaakt voelt, das ook dan een hele gerust stelling dat het toch goed gaat.

Ging bij jullie die tijd ook zo langzaam?
    Want elke week lijkt nu een maand te duren, of is dit alleen in het begin?

groetjes

12. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    In het begin ging het idd langzaaaam.. Ik heb mijn eerste echo gehad toen ik 9.6 weken was.. Dus nog heeel even geduld.. Daarna ging het voor mijn gevoel iets sneller en kijk je uit naar de volgende echo.. Dit duurde voor ons te lang dus hebben we een geslachtsecho laten doen in ochten bij jan de koning met 16,5 week....en daarna kwam het allerspannendste.. De 20 weken echo.. Gelukkig was alles goed en was het nog steeds een jongetje:))..
    En nu kruipt de tijd weer haha.. Begin het lichtelijk ook wat zat te worden..dikke buik zit in de weg.. Maar nog eventjes volhouden en dan hebben we gewoon een zoontje..dat is soms nog wel een beetje onwerkelijk:)) maar heb er zoooon zin in..!!

13. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoelang zijn jullie bezig geweest voordat het raak was?

14. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Zelf denk ik dat ik het zo langzaam vind gaan omdat ik zo ontzettend graag wil weten of het allemaal wel goed zit.
    Klopt het hartje, ziet het er goed uit, ligt de groei op schema enz.
    Maar we wachten het af kunnen helaas de tijd niet vooruit zetten hahaha.

Lijkt met wel ontzettend leuk om net wat jij nu hebt om te kunnen zeggen ik krijg een zoontje of een dochtertje.
    Superleuk om te weten lijkt me, gelukkig is vriendlief het hier mee eens anders zou ik een probleem hebben want zou het willen weten en zou me vast perongeluk verspreken hahaha.

Lijkt mij ook erg onwerkelijk ja, om dan na die tijd echt je kindje vast te kunnen hebben, maar wel het mooiste wat bestaat.
    Snap heel goed dat je het nu ook best een beetje zat bent, de laatste loodjes he.
    Maar gaat vast helemaal goed komen toch;)

Niet zo heel lang, want als ik over sommige hier lees echt sneu gun je niemand.

Ik had zelf erg veel problemen de laatste tijd met de pil, continu bloedingen tussen door soms 1 dag niet dan weer 3 dagen wel enz.
    We willen allebei heel graag een kindje dus stoppen met de pil was toen helemaal de perfecte oplossing en met een half jaar was het raak, de mooiste verassing ooit, en jullie???

15. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb altijd gezegd..ik wil later niet weten wat het wordt.. Mijn vriend wilde het wel weten en ik was ook suuuuuper nieuwsgierig? En het is idd erg leuk.. Gericht shoppen en namen bedenken( erg moeilijk voor een jongen!)
    Ik was de pil ook zat.. Het was de derde keer raak..waarvan we de eerste keer gezorgd hebben dat het niet zou lukken ivm nog eventuele aanwezige hormonen..
    Maar idd sommigen zijn zooo lang bezig.. Ken zelfs iemand die 11 jaar bezignis geweest.. weet niet of ik dat zou kunnen..

16. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Hahaha ja en dan ben je zwanger en dan komt die nieuwsgierigheid toch naar boven hahaha.
    Gericht shoppen lijkt mij ook erg leuk, namen waren wij binnen een uurtje uit voor zowel jongen als meisje, daar ben ik heel blij mee dat wij echt heel erg op 1 lijn zitten qua namen, inrichting babykamer enz

11 jaar is wel heel lang en dan 11 jaar lang elke maand hopen en weer die terleurstelling.
    Dat lijkt mij ook echt verschrikkelijk, daarom doe ik nu ook mee aan moeders voor moeders.
    Heb jij daar ook aan mee gedaan??

17. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    hoi ik kom ook graag meepraten..
    ik ben 31 en kom uit gemeente Lingewaard ( dus vlak bij Arnhem)
    en wordt binnenkort moeder d.m.v. een draagmoeder. dit omdat ik zelf een chronische ziekte heb en tevens ook geen eigen eicellen heb. dus niet zwanger kan en mag worden. het lijkt me leuk mee te kletsen met jullie.

18. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey wensdroom! Welkom..!
    Wat bijzonder .. Doe je dit samen met je partner of alleen?
    En bij jou begint het ook al op te schieten dan.. ! Spannend he!

19. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook meegedaan met moeders voor moeders ja.. En er een leuke wikkeldeken en armband aan over gehouden hihi..
    Ik vond het op het laatst wel wat vervelend worden en had erg behoefte om weer normaal op de wc te plassen haha..blij dat het klaar was..maar voor een goed doel en zou het zo weer doen!

20. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    ha Eefje,

ik doe dit samen met mijn partner hij is de vader van ons kindje dat door de draagmoeder gedragen wordt. draagmoeder heeft zelf inseminatie gedaan. het begint zeker op te schieten en we vinden het inderdaad best spannend. wat goed dat je hebt meegedaan aan moeders voor moeders. altijd fijn als mensen wat over hebben voor een ander. en aan dit soort dingen mee willen werken

Deel Deze Pagina