apart he.. dat ze er steeds maar een paar hebben, dan uitverkocht zijn en ff later weer op voorraad...
Hey, Nou ik wilde er 1 bestellen maar drukte perongeluk 2 in. maar dit is voor haar kinderfeestje.... Heb jij het al binnen?
ik krijg die link niet geopent oh hij doet het... Is niks voor mij denk ik aangezien ze een jaar moet worden Maar het is wel leuk zeg en niet duur!
Denk dat het uitverkocht is... Bij mij doet hij het ook niet, en bij de aanbeidingen staat het ook niet meer
Pakket vandaag gekregen. Erg leuk! En dit krijg je echt niet voor 5 euro bij de Action (zoals iemand hier schreef). Er zit echt veel in. En allemaal erg leuk gekleurd. Ben helemaal blij! Maar eh... 52 euro had ik er noooooit voor uit gegeven hoor! Dat is echt een belachelijke prijs!
Ik heb eerder gepost dat je dit voor 10 (met de verzendkosten erbij) ook kunt kopen bij de Action, Hema of Xenos. Ik heb het pakket echt nog eens goed bekeken en uiteindelijk heb ik het toch aangeschafd. Er zit inderdaad veel in. Het dessin spreekt me enorm aan en de kosten waren niet ontzettend verschillend bij de discounters (nogmaals, als je de verzendkosten erbij telt...anders kun je dit echt niet kopen voor 5). Ik ben blij dat ik toch nog een bestelling gedaan heb!! Er zaten zelf extra borden in mijn pakket!!! Voor de dames die nog willen, ik zag dat ze net weer beschikbaar waren!!!
Ik heb net 2 pakketten besteld, ik vind ze er erg leuk uit zien . 52,50 zou ik er nooit voor betaald hebben, maar 7,50 per pakket (incl. verzending) vind ik een mooie prijs.
ik was gisteren bij toysxl en daar lagen ook lief! partypakketten, normale prijs 12,99 maar daar zat stuk minder in dan in de pakketten van 5 euro die je nu bij lief! koopt..was echt heel klein doosje.. ik vind het in elk geval een superpakket, had er 2 voor 15 euro totaal en dat vind ik geen geld.. erg leuk door de print, super feestelijk... toch anders dan die andere wegwerpdingen. als ik bv bij hema kijk: wegwerpbordjes 1,75 wegwerpbekers 1,50 kleine wegwerpborden 1,75 etagere 2,50 uitdeelzakjes 1,00 tafelkleed 3,95 servetten 1,75 dan ben ik net zoveel kwijt als ik nu ben voor 2 pakketten, en dan heb ik nog geen uitnodigingen, versierde rietjes, raamslingers, gewone slingers, dus ik vind dit echt niet duur (plus dat ik er deur niet voor uithoef )
wat leuk! ik had 3 pakketten besteld (1 voor mijn vriendin) en kreeg een doos vol! echt leuk spul. zeker voor die prijs.
Ik weet niet of dit eerder gepost is, maar in de V&D zijn de Lief! pakketten er ook, maar de orginele prijs was echt niet 52,50 (rond de 15 euro geloof ik). Daar kostte het afgeprijds 4 euro.