ik wil voor mn moeder die zaterdag 50 word een taart gaan bakken en wel 1 met 3 lagen. Moet ik daarvoor biscuitdeeg gebruiken of kan ik ook cake mix gebruiken? ik vind biscuitdeeg best prijzig namelijk 4,75 per pak.
gewone cake is te zwaar om vullingen tussen doen.. dat gaat niet lukken. je kan ook op internet zoeken hoe je zelf biscuitdeeg kan maken.. dit is echt vele malen goedkoper.. Biscuitdeeg (Pagina 1) - Ingezonden recepten - Het "DeLeuksteTaarten" - forum hier staat er een.. veel succes alvast? waar ga je hem mee bekleden? en wat ga je ervan maken??
ja dat wel.. maar als je het maar 1x gebruikt, is het natuurlijk onzin om meteen 1kg te kopen.. maar opzich is het wel handig om in huis te hebben.. als je een keer snel iets moet maken als je visite krijgt..
ik ben bang dat als ik zelf biscuitdeeg moet maken dat het mislukt en daar zit ik natuurlijk niet op te wachten. Ik wil een 3 lagen taart maken en dan met rode marsepein bekleden en met witte roosjes versieren. Omdat ik die op vrijdag wil gaan maken moet het in 1 keer lukken, ze heeft ze zaterdag nodig. En klopt het dat je bakvormen moet gebruiken die niet lekken? Als dat zo is ben ik genoodzaakt om naar de kookwinkel te gaan voor een grote vorm en die was ook best prijzig. Het is niet zo dat het niks mag kosten maar het hoeft ook niet de spuigaten uit te lopen, we hebben ook al het cadeau en de versieringen.
springvormen kunnen ook hoor, heb ik nog nooit lekproblemen mee gehad. Wat je dan wel even moet doen is de zijkanten ophogen met bakpapier omdat het flink hoog kan gaan worden en ja, dan kan het over de rand heenkomen en dan kan het wel gaan lekken natuurlijk.
Je hebt momenteel 25% korting bij de Jamin op alle pakken bak mixen .. En je kan gewoon springvormen gebruiken ( die dus volgens sommige lekken ) heb hier nog nooit een lek probleem gehad
Hier ook nooit lekproblemen hoor! Gewoon een HEMA springvorm. Ook weleens zelf biscuit gemaakt en lukt ook prima, maar vind de biscuitmix lekkerder. Succes, heb je weleens eerder een taart gemaakt? Zo nee, dapper hoor, drie lagen ineens! Ik zou zeggen, neem er goed de tijd voor!
ik heb laatst wel gewoon cakemix gebruikt hoor. Was gewoon lekker hoor en goed gelukt. Dus het kan wel.
Het kan op zich ook wel alleen is biscuitmix wat luchtiger, cake is zwaarder, en als je dan ook nog eens vullingen erbij doet dan is het vaak erg machtig, maar goed, smaken verschillen
ik zou geen nieuwe vorm kopen hoor.. gewoon een normale springvorm kan prima, heeft bij mij nog nooit gelekt.. maar dan idd wel ophogen met bakpapier.. wel laten zien als hij klaar is he