Ik zou ze beide niet nemen. Lief! Is nu eenmaal geen fietsenfabrikant. Voor hetzelfde model betaal je ergens zo een stuk minder en als je toch zo veel uit wil geven heb je er 1 van een beter merk. Ik vind hem er wel leuk uit zien, maar ik vind hem te veel opvallen en zal er ook snel op uitgekeken zijn.
Ja het kan heel goed voor een mamafiets maar het hoeft niet want het is niet zo een ''raar'' stuur als een andere mama fiets
Lief! heeft alleen de kleur enz verzonnen de fiets zelf is van Cortina. Hij is er ook gewoon in andere kleuren en die zijn niet van Lief!
Ik vind het echt een leuke fiets!!!! Vind allebei de kleuren mooi trouwens. Ik denk dat ik ook niet zou kunnen kiezen haha!
Ja alleen dan ws een stuk goedkoper want je betaald ook voor het merk Lief! En dat merk is nu eenmaal niet zo goedkoop.
Het zal overal wel een beetje schelen de prijzen maar wij hebben een vaste fietsenmaker en nu hebben we hem voor 350 euro (wel met inruil van mijn andere fiets maar goed die heb ik toch niet meer nodig)
Dat is ook zo hoor. Ieder zijn dingetje toch . Heb toen ook fiets ingeruild kreeg er 100 euro voor banden waren zelfs lek hihihi
Ik heb er ook een keer een testritje op gemaakt. Rijdt super lekker! Het is alleen niet mijn stijl, vond hem niet mooi, dus heb hem niet gekocht. Maar als ik zou moeten kiezen, dan zou ik voor de rode gaan! Ik vond de witte een beetje " gelig wit" en dat vond ik niet zo mooi.
Ik zou niet weten welke ik zou kiezen.. Mijn ervaring met hele opvallende kleuren.. dat je er snel op uitgekeken bent. Ik heb in het verleden wel eens een hele felle blauwe fiets gehad, maar heb nu voor een wat nutraler kleur gekozen. Dus rood zou voor mij afvallen.. Het probleem bij een witte fiets ik denk ik dat hij snel lelijk word, op wit zie je namelijk alles. Ik heb ook wit in mijn fiets, toen niet over na gedacht.. en het gedeelte tussen de 2 banden in heeft een aantal zwarte strepen, omdat ik daar mijn schoen wel eens opzet. Ik zou praktisch nadenken wat een fiets betreft, dus misschien heb je wat aan mijn tips..