Serie "hannibal"

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Karagoz, 21 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Ik zit nu de eerste aflevering te kijken van deze serie. Jeetje wat is die goed... ook wel een beetje een thiller achtig... je hebt wel een sterke maag nodig...

wie kijkt deze serie en waar kan ik de andere aflevering kijken?

2. alien

alien Niet meer actief

Ja leuk hè! Wij hebben heel seizoen 1 gezien. Moet wel zeggen dat ik het nu al wat minder leuk begin te vinden maar heb goede hoop voor het 2e seizoen. Nog even geduld daarvoor.

Moet eerlijk zeggen dt mijn man alle series incl ondertiteling voor mij regelt en klaar zet dus weet niet waar hij het weg haalt maar volgens mij Een site die ik hier niet mag noemen😁 iets met piraten😉

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Hij is zeker pittig. Je moet echt geen lege maag hebben of gaan eten als je deze serie gaat kijken. Ik heb een site gevonden waar ik alle afleveringen kan kijken

4. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    ja!!!! geweldig! ben een grote fan van de boeken en films en dit is goed!!!! ben bij afl 2 maar vind het zo goed dat ik het "bewaar" voor in het ziekenhuis en na de bevalling om lekker samen met mijn mannetje te kijken.

5. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    bij welke site kijk jij online als ik vragen mag, mag per pb;)

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    je hebt pb @dobbel

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    mijn man houdt helemaal niet van amerikaanse series... hij heeft zijn eigen kijkvoer.. :D

8. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Jeeeej EINDELIJK mensen die het ook kijken! Wij hebben seizoen 1 gezien en oh. mijn. god.! Ik vind het een hele goede vervanger voor Dexter aangezien dat bijna stopt.. Heerlijk luguber :)

Deel Deze Pagina