Hoi, Ik ben nu al bezig met mijn kaartjes en ik vind niet echt gedichtjes voor alleenstaande mama's. Iemand ideeën?
'Jouw handje in de mijne zo gaan we hand in hand Mijn grote hand, jouw kleine een ijzersterke band' of Ik heb lang naar je uitgekeken, Na heel veel tranen vier ik nu feest, En als ik je zie liggen in je wiegje, Weet ik het is het waard geweest
Precies, das wat ik ook dacht ! Zoals -> Kind van mn dromen, van liefde en licht je lieve lachje, tranen over mn gezicht zoveel gevoelens, ik kan ze niet kwijt maar ik vind het niet erg, t is van geluk, mn kleine meid! Voor het eerst jouw hartje horen, ik hield al van je voordat je werd geboren. Toch moest ik nog even wachten, met alleen jou in mn gedachten. Nu mag ik je eindelijk vasthouden en omarmen, en jou met al mijn liefde verwarmen. Bewondering, verwondering, hulpeloos en klein wat ben ik intens gelukkig jouw mama te mogen zijn Maanden, Tastbaar, kostbaar En nu ben je daar Nu kan je de wereld zien Die is niet altijd even mooi misschien Zie, hoor en geniet Lachen, voelen, ook verdriet Liefde, warmte en soms pijn Maar wat er ook gebeuren mag Ik zal er altijd voor je zijn! Je huilende stem is het allermooiste liedje alleen voor mijn oren bestemd je wangetjes zijn zo zacht jij hebt over mij de macht jij hebt mijn hart betoverd en mijn ziel veroverd