Lief, je bent zo heerlijk schattig!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Emmamick, 7 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmamick

    Emmamick Bekend lid

    24 okt 2009
    814
    0
    16
    Ohhh ik wilde zo graag mijn vreugde met jullie delen. Ik voel me vandaag namelijk zo ontzettend gelukkig! Eigenlijk al een hele poos. Mijn dochtertje zit in zo'n ongelovelijk lieve en leuke fase. Ikzelf zit nu juist in een hele stressvolle en zware periode en het is net alsof ze dat aanvoelt.

    Ze is nu 11 maanden en is volop aan het imiteren. Als papa mama een kusje geeft, wil zij dat ook! Krijgt ze een kusje van papa, en geeft zij een kusje aan mama.

    Wanneer je naar haar knipoogt, knipoogt ze met een grote lach terug met 2 oogjes :p

    Als ik haar vraag of ze me een kusje geeft doet ze haar oogjes dicht en duwt ze haar gezichtje in mijn gezicht.

    Als ik haar op schoot heb kijkt ze me af en toe zo lief en wijs aan dat ik helemaal smelt.

    Als ze aan het spelen is, kijkt ze om de minuut even op om te checken of ik er nog ben. Als ze mij dan ziet krijg ik meteen een gigantische glimlach toegeworpen. Soms kruipt ze naar me toe en wil dan dat ik haar eventjes vasthoud.

    We zaten vandaag samen in bad en hadden zoveel lol! Het was net een scene uit een romantische film :D

    Ze heeft vandaag haar eerste stapjes aan 1 handje gezet. Wat was ik trots en wat voelt dat gaaf, met zo'n kleintje aan je hand wandelen!


    Nou dat was mijn geluksspuwende berichtje. Wilde dit gevoel zo graag even opschrijven.
    En deel natuurlijk jullie geluksmomentjes met jullie kleintjes! Vind ik altijd zo leuk om te lezen :)
     
  2. Cygnet2

    Cygnet2 Niet meer actief

    Heerlijk en zo herkenbaar!!!

    Ik geniet op dit moment ook zo van de onderonsjes met mijn dochtertje (13 maanden) en de dikke kussen die ik mag krijgen!!
     
  3. MissT

    MissT Niet meer actief

    :D wat fijn he!!!
    Ik kan je geluk in mijn buikje voelen hihi.
    Ik heb ook zo'n heerlijk meisje.... so in love!
     
  4. tukker

    tukker Fanatiek lid

    1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Jaaah heerlijk he die momentjes! Geniet ervan, En er volgen er nog veeeel meeer kan niet wachten.
     
  5. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Superleuk!
    De mijne is nog een stukje kleiner, maar ik geniet ook zo van haar brede lach als ik haar 's morgens uit bed haal. En vandaag voor 't eerst een lach met geluid, toen ze een nieuw speeltje kreeg... :) Heerlijk kindje!! :)
     
  6. dagdroom

    dagdroom Bekend lid

    30 jul 2009
    598
    0
    0
    Wat een lief dochtertje heb je!

    Leuk he deze leeftijd! Hier ook een heel lief meisje. Veel kusjes worden er gegeven met haar mond wijd open tegen onze wang aan.
    En we worden regelmatig geaaid net zoals ze ons ziet doen bij onze katten aaaiiiiii zegt ze er dan bij als ze met haar handje over mijn hoofd gaat. Zo lief!!

    En haar glimlach als ik haar uit bed haal, daar kan niets tegen op!
     
  7. Emmamick

    Emmamick Bekend lid

    24 okt 2009
    814
    0
    16
    Wat leuk die reacties. Krijg je spontaan een lach van op je gezicht. Heerlijk toch hoe die kleintjes ons in kunnen pakken zonder zich er bewust van te zijn :)
    En idd @dagdroom: een erg leuke leeftijd!
     
  8. fafje

    fafje Niet meer actief

    super herkenbaar..deze ochtend is mn zoontje echt super kusserig, hij komt telkens naar me toe voor kusjes...oh ik smelt ook zo erg

    geniet er maar lekker van!
     
  9. Loesie1982

    Loesie1982 VIP lid

    25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Lief zijn ze he?!

    Ik lag vanmorgen nog even met mijn zoontje op ons bed en hij maakt altijd van die klak-geluiden met zijn tong. Ik lag naast hem, hij begint te klakken, ik doe hetzelfde en dan blijft hij je aankijken en dan klakken we om de beurt.

    En dan in 1x krijg je zo'n ongelooflijke lieve glimlach en 2 van die heerlijke kuiltjes in zijn wangen...heerlijk! Dan smelt ik helemaal!
     
  10. stoetel

    stoetel Fanatiek lid

    18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Wat lief zeg!

    Ons zoontje is nog niet zo oud als jullie dochtertje, maar ook de dingetjes die Job doet zijn geweldig. Je voelt je dan echt de gelukkigste moeder op aarde.

    Zaterdag waren we in de dierentuin. We stonden bij de olifanten te kijken, die kon Job goed zien. Hij keek verwonderd naar de olifanten, keek dan mij aan met een grote smile. Dit deed hij een paar keer achter elkaar. Zo lief!:D We moesten er ook erg om lachen.

    Liefs
     
  11. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier begint het genieten als ik wakker word
    Ze slaapt zo heerlijk en dan word ze wakker met een lach en dan begint het kroelen en kusjes geven.
    Ook neusje neusje vind ze heerijk om te doen.
    Ook geniet ik ervan om hoe ze heerlijk aan het oefenen met stappen is.
    Maar het meest geniet ik van die weinige momenten dat ze nog boobie (baaba voor zoey) wil
     
  12. Trieske

    Trieske Actief lid

    10 okt 2010
    188
    0
    0
    Helemaal super toch!!!

    Ik kan ook regelmatig huilen van geluk, niets is mooier dan je eigen kindjes op zien groeien.

    Geniet ervan, het is zo mooi... (maar dat hoef ik jou niet te vertellen :))
     
  13. cyntje78

    cyntje78 VIP lid

    11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ohhh wat een heerlijke momenten! Geniet maar hoor!

    Ik geniet hier ook elke ochtend als Lars me met een grote glimlach zie in zijn bedje... alsof hij denkt "mamaaaaa!!!"
     
  14. wendy2010

    wendy2010 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    wat een heerlijk bericht!!!

    hier ook nog elke dag dat uitermate gelukkige gevoel met een heerlijk vrolijk meisje..
     
  15. MvS

    MvS VIP lid

    19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Oh, herkenbaar, zulke periodes! Mijn zoontje is wat ouder, maar heeft nu ook even zo'n periode dat hij overwegend lief, gezellig en knuffelig is. Ik geniet er volop van! Dat begint met het wakker worden (ja, zelfs om half zes klinkt een gezongen MAAAAAMAAAAAAA echt heerlijk!!) en duurt eigenlijk de hele dag, maar als hij vraagt of ik op de grond wil gaan zitten zodat hij met een aanloop in mijn armen kan duiken om een potje te kroelen en kussen kan mijn dag echt niet meer stuk... *smelt*
     
  16. Bloemmm

    Bloemmm VIP lid

    31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oooh wat heb je dat mooi geschreven. Ik geniet nu ook volop van haar en wil aan de ene kant dat de tijd niet zo snel voorbij gaat, maar aan de andere kant ben ik zo benieuwd naar de periode dat ze gaat praten en lopen...
     
  17. Sanjuan

    Sanjuan Lid

    29 dec 2009
    55
    0
    0
    Voor mij is het vandaag een speciale dag !! Mijn prinsesje is nu precies 10 maanden en loopt vanaf vandaag helemaal los alleeen!!!!!!! Zooo trots ben ik op haar !!
     
  18. Marjanneke

    Marjanneke Fanatiek lid

    11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Héérlijk zulke berichtjes te lezen, ik weet precies hoe jullie je voelen ook al is mijn lief mannetje nog maar ruim 4 maanden!

    De laatste weken gaat Dennis echt supersnel met zijn ontwikkeling en één van de mooiste dingen daarvan is de 'grinnik-lach'. Die doet ie voornamelijk als ik 'kiekeboe' met hem speel of 'm op ons bed (boxspring) een beetje op en neer laat veren. "He-he-he-he" doet ie dan. :D Fantastisch gewoon!

    Dat soort momenten zijn voor mij Het Grote Geluk.
     
  19. Mayon

    Mayon Niet meer actief

    Wat leuk zeg, je beschrijft het heel mooi! Mijn dochter is niet zo kusserig, alleen bij papa jammer genoeg ;) Maar als papa mij een kus geeft wil ze ineens wel haha.

    Mijn dochter speelt s ochtends heerlijk in bed en alz ze er uit wil roept ze echt 'uit' zó leuk. Soms houd ze me nog even voor de gek en gaat ze lekker weer liggen. Dan wil ze er niet uit. Mooi he zulke momenten.
     
  20. Emmamick

    Emmamick Bekend lid

    24 okt 2009
    814
    0
    16
    @ MvS aaah dat duikmomentje klinkt idd om te smelten!
    @ Sanjuan: waauuw wat zul je trots zijn! En wat snel joh! Nu lekker erachteraan rennen de komende tijd :p
     

Deel Deze Pagina