Hoi Mede mama's, Advies gevraagd: Ons meisje van 14 mnd slaapt thuis en bij mijn ouders thuis perfect! Mijn schoonouders ziet ze niet zo vaak en als mijn schoonmoeder haar optilt gaat ze helemaal door het lint en wil ze naar papa en mama. Als wij even de kamer uitlopen gaat ze schreeuwen, huilen en tekeer, echt helemaal overstuur... Nu moet mijn dochter daar toch een keer logeren omdat we echt naar een bruiloft moeten omdat we daar niet onderuit kunnen... Ik ben zo bang dat ze de hele nacht huilt en overstuur is! Wat zouden jullie doen? en hoe zouden jullie het aanpakken? Ik kijk uit naar jullie reactie's. Groetjes, Sleepy
ik zou zo vaak mogelijk naar je schoonouders gaan...vaker daar eten...mss dat ze daar een duje kan doen, terwijl jij er nog bent...paar x..tot het goed gaat...daarna mss een x zo'n dutje zonder jou, dat je ff een uurtje weggaa ofzo... en ook proberen om bijv als ze eenmaal gewend is, dat schoonmoeder haar mss ipv jou uit bed haalt..... ik zou het echt goed rustig opbouwen
Ik zou aan mijn moeder vragen of ze een nachtje in ons huis zou willen blijven, zodat dochterlief in haar eigen omgeving blijft terwijl wij naar de bruiloft gaan. En in het vervolg ervoor zorgen dat schoonouders onze dochter wat vaker zien, zodat ze niet meer overstuur raakt bij elk bezoek. Is er een bepaalde reden waarom je schoonouders je dochter niet net zo vaak zien als je eigen ouders?
Is die bruiloft op korte termijn? Zoja, dan zou ik een andere oplossing zoeken. Maar iig niet naar je schoonouders Zo nee, dan idd wat vaker naar je schoonouders en rustig laten wennen.
Ik zou haar daar absoluut niet laten logeren! Je weet niet waarom ze zo brult, wat er in dat koppie omgaat. Is er niemand anders die op kan passen?
Hier sluit ik me bij aan. Indien het niet opgelost geraakt, zou er geen haar op m'n hoofd aan denken hem daar toch achter te laten.