ALLEEN stemmen als de uit Midden of Oost NL komt en ook écht van plan bent te komen naar de meeting! We moeten een plaats zien te vinden die voor iedereen makkelijk te bereiken is met het OV of de auto. De plaats met de meeste stemmen wordt het dan, lijkt me wel zo eerlijk! Hier onder ook een vragenlijst, zouden jullie die even willen invullen? Dit werkt hetzelfde als de poll, de meeste stemmen gelden! 1) In welke maand wil jij dat de meeting is? November, December, Januari of Februari? 2) Mogen andere forumgenotes hun beebje meenemen? 3) Een peuter/kleuter, ook allowed? 4) En de partner, mag die mee? 5) In wat voor soort gelegenheid moet de meeting plaatsvinden? 6) Hoeveel forumgenotes is het volgens jou het maximum voor de meeting?
Heej ik heb op Arnhem gestemd maar waarom staat er geen utrecht bij?Dat is misschien voor heel veel ook makkelijk! mij maakt het niet uit hoor!
Al zijn er wel altijd goede treinverbindingen naar Utrecht. Maar goed, ik vind bijv. Amersfoort ook prima hoor.
Ja tuurlijk, maar we kunnen niet bij anderen in de portomonnee kijken, een treinkaartje naar Utrecht is gewoon duurder dan bijv. naar Arnhem of Amerfoort.
Ik stem voor Apeldoorn! Is voor mij makkelijk, maar lijkt me ook goed te doen voor mensen met OV, en de snelwegen liggen daar ook mooi omheen. Zie ook mijn bericht bij de meeting.
1) In welke maand wil jij dat de meeting is? November, December, Januari of Februari? December 2) Mogen andere forumgenotes hun beebje meenemen? Ja 3) Een peuter/kleuter, ook allowed? Ja 4) En de partner, mag die mee? Eigenlijk liever niet 5) In wat voor soort gelegenheid moet de meeting plaatsvinden? Eentje die groot genoeg is om iedereen op te vangen, haha 6) Hoeveel forumgenotes is het volgens jou het maximum voor de meeting? maximaal 20 Let wel alles berust op MENINGEN!
1) In welke maand wil jij dat de meeting is? November, December, Januari of Februari? Maakt mij echt niets uit. Ik pas mij aan aan de dames die eventueel (binnenkort) bevallen etc. 2) Mogen andere forumgenotes hun beebje meenemen? Jahoor! Hartstikke leuk! 3) Een peuter/kleuter, ook allowed? Zeker 4) En de partner, mag die mee? Wat mij betreft wel! Alleen maar gezellig! 5) In wat voor soort gelegenheid moet de meeting plaatsvinden? Daar vraag je wat... Ik heb nog nooit aan een meeting gedaan. Denk dat als er kids meekomen het wel iets 'kindvriendelijk' en groot genoeg moet zijn! 6) Hoeveel forumgenotes is het volgens jou het maximum voor de meeting? Maakt mij ook niet uit. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
1) In welke maand wil jij dat de meeting is? November, December, Januari of Februari? Januari 2) Mogen andere forumgenotes hun beebje meenemen? Ja 3) Een peuter/kleuter, ook allowed? Ja 4) En de partner, mag die mee? Mag, als ze bijv. apart wat gaan drinken ergens 5) In wat voor soort gelegenheid moet de meeting plaatsvinden? Eetcafe ofzo? Of in ieder geval iets van geschikt is voor voor kinderen (verschonen, niet blauw van de rook etc.)6) Hoeveel forumgenotes is het volgens jou het maximum voor de meeting? maximaal 20
1) In welke maand wil jij dat de meeting is? November, December, Januari of Februari? Januari 2) Mogen andere forumgenotes hun beebje meenemen?Tuurlijk 3) Een peuter/kleuter, ook allowed?Ja! 4)4) En de partner, mag die mee? Ja,maar dan met de mannen onder elkaar! 5) In wat voor soort gelegenheid moet de meeting plaatsvinden? Iets waar het kindvriendelijk is 6) Hoeveel forumgenotes is het volgens jou het maximum voor de meeting? Maakt mij niks uit!
1) In welke maand wil jij dat de meeting is? November, December, Januari of Februari? Maakt niet uit 2) Mogen andere forumgenotes hun beebje meenemen? Jah leuk! 3) Een peuter/kleuter, ook allowed? tuurlijk 4) En de partner, mag die mee? Ja dan alleen appart, ging vorige keer goed met laura dr man he 5) In wat voor soort gelegenheid moet de meeting plaatsvinden? Zolang het maar kindvriendelijk is! 6) Hoeveel forumgenotes is het volgens jou het maximum voor de meeting? Maakt niet uit[/b]
Lieve mensen... willen jullie je meeting, net als alle andere meiden, bundelen in één topic? Doe ik deze dicht. Groetjes, Josien