o leuk dit topic zal mijn ervaring neerzette ik 2 onwijs lieve konijntjes maar niet heel geschikt voor kinderen vind ik vrouwtje is nu 7 jaar een grijze met rechtopstaande oortjes en een dosje wilhaar tussen de oren hahaha en een rammetje van 6 jaar oud gecasteerd en kost nu 720 euro duurder dan de 13,50 die de eerste koste ... hij heeft 2x toe een stilliggende darm gehad als gevolg van gas....zooo zielig heb echt nachten met hem op gezette en he, letterlijk het leven gered daarmee volgens de konijnen arts hij heeft 15 dagen in een konijnen prive kliniek gezeten op een waterbedje onder een lamp hahaha ooowe als we een diertje nemen hoe groot of klein helpen doen we zover we kunne en mogelijk is ze liepen bij ons eerste jaren los in huis maar na 5x een nieuw vloerkleed te moeten kopen door het rammetje ...... was ook wel de optie bij de verhuizing een lekker groot hok in de schuur en de optie om lekker de hele dag buiten te kunne rondlopen was zo bang dat ze de kou niet zouden overleven maar ze doen het al 2 winters super met extra dekens om het hok in de schuur en extra stro hier hebben we ook tegen alle regels in de 2 die we afzonderlijk van elkaar hebben gekocht gekoppeld we hadden het vrouwtje als eerste een jaar later dus het rammetje erbij gezet me man dan....nou vechten nartuurlijk een paar dagen later ging het al veel beter nadat we 2 hokken op elkaar hadden gedaan en even later waren ze onafscheidelijk....en een nest verder..... ze was helaas te jong nog om voor ze te zorgen en wist zich er geen raad mee nou mijn vraag hoe oud zouden deze kunne worden? me man en ik wille ze niet kwijt maar we weten helemaal niet hoe oud ze kunne worden ? zijn allebei rechtopstaande oortjes de ene dus helemaal grijs en het mannetje zon soort japanner lichtbruin met zwarte streepjes beetje off topic mischien ....sorrie