Lief klein wonder Na jaren vol met zorgen Zat je eindelijk diep in mij geborgen Eindelijk zwanger, wat een wonder Ik voelde me zo heel bijzonder Wij mochten eindelijk papa en mama zijn, Zo voelde het, ook al was je nog zo klein Ons geluk kon niet meer op, We voelden ons dan ook helemaal top! Stiekem droomden we al van ons kind Door ons al zo enorm bemind We droomden hoe het zou zijn Als jij hier bij ons zou zijn. Vol verlangen keken we naar de echo uit We zouden je dan echt zien, onze kleine spruit Helaas is toen een einde gekomen Aan al onze mooie dromen Geen mooi kloppend hartje van jou Wij stonden volledig in de kou Een sprankje hoop hield ons nog op de been Maar helaas ook die hoop verdween. Weg dat speciale gevoel, Leegte is alles wat ik voel Lief klein wonder Voor ons was je heel bijzonder Wat je nog moet weten We zullen je nooit vergeten
Wijffie wat erg voor je, ik begrijp dat het sowieso al een beetje een wondertje was dat je spontaan zwanger bent geworden, erg verdrietig dat het verkeerd is gegaan. Veel sterkte toegewenst. Liefs Es