Mijn naam is Sandra en ben 30 jaar oud, alleenstaande moeder met twee bijna drie kinderen. Zit in mijn 24 ste zwangerschapsweek en ben uitgerekend op 12 februari. Heb nog een zoon van 3 jaar en een dochter van 5 jaar, hun vader en mijn vriend heeft ons in de steek gelaten toen bleek dat ik weer zwanger was. Heb het zelf kunnen afsluiten door een paar goede vriendinnen die mij hebben geholpen ermee. Tot nu heb ik geen contact met mijn ex-vriend, lijkt wel van de aardbodem verdwenen. De kids vragen steeds naar papa, zucht. Maar zeg altijd, blijven lachen en van elke dag genieten.
lieve sandra, wat een kut verhaal zeg! echt een h*fter als ik dat zeggen mag! gefeliciteerd met je zwangerschap! dat jullie maar heel gelukkig mogen worden met zn 3en!
Dat mag je zeggen over hem. Gelukkig zit ik zelf financieel goed en staat ons koophuis om mijn naam anders zal ik bij mijn ouders moeten intrekken. Die zitten niet te wachten dat ik weer thuis kom wonen met drie kids, al zijn het hun kleinkinderen. Heb wel een goede band met ze. Bedankt voor felicitaties, geniet er nu zo veel van.
ja dat geloof ik best! van lekker samen naar een huis vol met kinderen en klein kinderen haha je moet zeker lekker gaan genieten! zn vent heb je niet nodig! x