Na anderhalf jaar was ik eindelijk zwanger, joepie! Jammer genoeg ging het al snel mis en kreeg ik een miskraam op 21 juni 2005 ( onze trouwdag), na 5 weken zwangerschap. 10 maanden later was ik weer zwanger, ik was erg bang dat het mis zou gaan. En na 8 weken en 2 dagen zwangerschap ging het inderdaad weer mis op 10 mei 2006. Het vruchtje was al niet in orde volgens de Gyn. Het is een maand later uitzichzelf afgestoten. 2 maanden later was ik weer zwanger. Geheel onverwacht, zo snel al. Ik kon niet genieten en deze angst was niet ongegrond. Op 6 aug 2006 kreeg ik weer een mskraam, met 8weken en 5 dagen. Terwijl ik al 2 keer een echo had gehad waarop een hartje was te zien. Deze keer was het vruchtje heel compleet, ik kon zelfs vingertjes en teentjes tellen! Onbegrijpelijk..... Het kindje hebben we een naam gegeven en in de tuin begraven......... Lieve, lieve Sam, je was zo welkom, maar het heeft niet zo mogen zijn. Papa en mama houden van jou.......
Lieve Josefina, ik vind het heel erg voor jullie dat het weer fout is afgelopen met jullie ukkie. Ik wil je heel veel sterkte wensen met jullie verlies. En ik hoop voor jullie dat de zon snel weer gaat schijnen voor jullie. Liefs Jolie
Josefina, ik wil je veel sterkte wensen bij het verlies van Sam, ik vind het mooi dat hij een plaatsje kreeg in jullie tuin en zo ook dicht bij jullie is, maar het dichtsbij blijft nog altijd in jullie hart! sterkte! flyke
Dankjewel Flyke, Ik voel het ook in mijn hart, maar het is inderdaad zo, dat het heel fijn is dat hij/zij ( Sam kan voor jongen en meisje) lekker in onze tuin ligt begraven. Vlak naast de vijver, waar de visjes voor hem/haar rondzwemmen..... Groetjes, Josefina