Ik ben bijna 31 weken zwanger van ons tweede kindje en nog druk op zoek naar een mooie meisjesnaam...... Welke naam past er volgens jullie bij Judith (haar tweede naam is Elise)?
Mooie naam sowieso, Judith! Wat ik er wel bij vind passen: meisjes: - Marije - Mirthe - Eline (maar lijkt misschien teveel op 2e naam van je dochter) - Amber - Suzanne - Esther - Annet - Lisette - Yvonne - Hanneke - Ellen - Dagmar? - Leonie? jongens (lastiger!): - Lennard - Gerben - Simon? - Jacco - Arjen / Arjan? - Menno - Jochem - T(h)ijmen
jongensnaam ben ik gelukkig al wel uit en daar ben ik heel happy mee grappig dat ik hier al een paar meidennamen zie die wel ergens op een lijstje staan......
sorry, niet goed gelezen dat het alleen om een meisjesnaam ging Leuk dat sommige namen dus wel in de goede richting zitten, maar zo te horen zit dé naam er nog niet bij... Als ik nog een goede ingeving krijg, zal ik me opnieuw melden
nou een of twee van de namen staan wel erg hoog op het lijstje maar ik ben er nog niet uit of het hem helemaal is zeg maar........ heb gewoon mijn mooiste meisjesnaam al aan mijn dochter gegeven hihihihi
Onze pasgeboren dochter heeft als 2e naam Judith. Eerste naam is Fenna. * Rosanne * Noortje * Mareille * Babette * Josefien Succes met kiezen, ik weet dat het moeilijk kan zijn!
Judith is dus ZEKER GEEN Duits Is Hebreeuws...oorspronkelijk Jehudith, vrouw uit Judea. Mijn zus heet Maria dat vind ik er bij passen Maar ik vind ook mooi: Anna Saskia Irene Hannah Sarah
vind thirza wel mooi maar dat kan je op zoveel manieren schrijven dat ze het vast zal moeten spellen... en dat moet ze met haar achternaam dan ook
vind marloes ook leuk maar we hebben al een m in het gezin dus twijfel of het handig is om dan nog een m te doen...... vind ellen ook leuk
Judith en Justine Judith en Stien Judith en Amelie Judith en Emilie Judith en Aurelie Judith en Manon Judith en Elise Judith en Charlotte Judith en Yelena Judith en Helena Judith en Margot Judith en Juliette Judith en Olivia Judith en Pauline Judith en Yasmine Judith en Eline Judith en Norah Judith en Alicia Judith en Aline Judith en Alyssa Judith en Yanaika Judith en Clara Judith en Imane Judith en Victoria Judith en Alexia Judith en Ilana Judith en Emilia Judith en Kyana Judith en Yasmina Judith en Amira Judith en Celine Judith en Kiana Judith en Liana Judith en Ilona Judith en Jutta Judith en Milla Judith en Maxine Judith en Soraya Judith en Valerie Judith en Marlies Judith en Delphine Judith en Melissa Judith en Dounia Judith en Selma Judith en Fenna Judith en Amalia Judith en Astrid
Dat is waar. Hij 'klinkt' Duits. Je hoort hem veel in Duitsland en ik vind Charlotte er heel goed bij passen. Maar dat is persoonlijk