hallo omdat ik ga scheiden ben ik op zoek naar woonruimte. ik heb een dochtertje van 1. ik zoek dus een flatje of huisje ofzo, wie kan me helpen? regio harderwijk tot aan amersfoort ongeveer. ik vind alleen campings enzo maar daar kan ik me niet inschrijven dus dat kan niet. moet me dus wel officieel kunnen inschrijven en liefst ook voor langere tijd en eigen meubeltjes enzo mee kunnen nemen. wie helpt me aub?
Goh, klote joh! Kan je niet aan iets helpen maar wilde je wel even veel sterkte wensen. Wat een rot situatie.
direct wonen? En gewoon bij alle woningbouwverenigingen in de regio inschrijven? Vaak hebben ze ook wel woningen waar je per direct in kunt trekken. Marktplaats kun je vaak ook wel wat vinden. En wij hebben, toen we net samen gingen wonen, eerst een tijdje via een makelaar gehuurd. Nu wonen wij in Assen en zijn de huurprijzen daar niet zo hoog, maar misschien dat dat ook een optie is? Succes in iig en heel veel sterkte!
dankjulliewel directwonen enzo en makelaar is te duur, dat kan ik niet betalen. marktplaats zit ik al elke dag te zoeken. ik kan niet bij woningbouwverenining in andere plaats inschrijven, dan moet je gebonden zijn aan die plaats en dat ben ik niet. heb me wel hier ingeschreven maar duurt 4jaar ofzo. en urgentie krijg ik niet. het is inderdaad rotsituatie.
Ik weet niet wat je te besteden hebt natuurlijk, maar ik kwam via Google op deze site terecht, een makelaar in Harderwijk die ook in huurwoningen doet.. Misschien kunnen zij iets voor je betekenen! En daarnaast; ga eens naar de gemeente, volgens mij heb jij gewoon recht op vervangende woonruimte! Veel sterkte........ Liefs Esther
dankjulliewel weer. ik heb nu nog geen werk dus ook geen inkomen. krijg straks wel allimentatie. maar dat is ook geen vetpot ofzo. dus huur tot 600 denk ik? ik heb al gemeente gebeld en heb geen recht op woning. ik ga kijken op de sites die jullie zeggen.
ik heb op funda gekeken en vond wel wat maar als ik dan op de site van de makelaar ga kijken zie ik inkomenseisen, 5keer huur. dus voor een flat van 500 euro moet je 2500 euro per maand inkomen hebben. dat heb ik natuurlijk niet. dus dat kan ook al niet.
je zou de makelaar eens kunnen bellen of er binnen lopen en je situatie uitleggen weet van een makelaar hier dat ze destijds met een kennis niet zo moeilijk deden, ze voldeed ook niet echt aan de eis.... en kijken op het bord van de supermarkt of in de huis aan huis bladen wil ook nog wel eens helpen jammer dta er geen uitkeringen voor je zijn. suc6 met zoeken
supermarktbord doe ik al, heb ook zelf briefjes opgehangen. hoop dat iemand reageert. uitkering hoeft ook niet als ik allimentatie heb. dat is evenveel. ik moet nog wel uitzoeken hoe t zit met toeslagen enzo maar dat kan dus alleeen als ik er ingeschreven sta en dus officieel woon. anders niet. bedankt voor t meedenken in elk geval. ik blijf gewoon zoeken hoor.
Wat een rot situatie. Misschien kan je hier kijken: http://www.toeslagen.nl/particulier/huu ... eveel.html
bedankt voor de link. dat klinkt wel positief. mijn nu-nog-man heeft een 'dik' inkomen dus we hebben nog nooit iets met toeslagen te maken gehad. ik wist niet eens wat er allemaal was. dat geeft in elk geval wat ademruimte. ik heb trouwens morgen al een afspraak om naar een flat te gaan kijken dat te koop staat en ze in de tussentijd willen verhuren. wel tijdelijk dus niet helemaal wat ik zoek, maar het is iets. snel he. ik ben benieuwd of het wat is.
Hier in Zoetermeer staan huizen veel te lang te koop ivm kredietcrisis en daarom verhuren mensen veel huizen. Maar ik zou wel eerst uitzoeken of je de huurtoeslag ook krijgt als je iets onderhuurt.
ja hier in de buurt dus ook. dit huis is maar tijdelijk en ik ben nog niet officieel gescheiden, dus toeslagen enzo is nog niet belangrijk nu. dat is pas als de scheiding erdoor is en dat duurt nog wel even. pas als de scheiding echt is en ik officieel iets heb dan kan ik toeslag aanvragen. als iemand zn huis te koop heeft en verhuurt is dat toch geen onderhuur? dat is toch als iemand een huis huurt en dat verhuurt?
helaas. ik ben wezen kijken naar die flat, maar er moest erg veel aan gedaan worden. en dat terwijl het maar voor tijdelijk is omdat deze te koop staat. dan zou ik de flat voor hun opknappen dus. jammer, want dit was het enige wat ik zo snel had gevonden dus nu doorzoeken.
het is niet in de omgevinfg avn wat je noemt maar allicvht voor de time being. Wij hebben nog een stacaravan met aanbouw in Schaijk te koop staan. Je mag er voor langere tijd (tot aan permanent) wonen. sta geld voor 2009 is nog niet betaald. En qau prijs kunnen we wel over een komen
dankjewel voor je aanbod steenbokje, maar dat is me inderdaad helaas echt te ver weg. mn ouders passen 1 dag per week op mn dochter en dan zouden ze geloof ik anderhalf uur moeten rijden, dat gaat niet werken vrees ik. maar bedankt voor het meedenken. intussen ben ik nog weer bij 2 woningen wezen kijken, eentje sprak me wel aan maar ze wilden niet aan me verhuren ivm de kleine. de andere sprak me nog meer aan maar hij bleek ineens veel meer huur te vragen dan telefonisch gezegd. dus dat schiet ook niet op ik heb er al weer heel wat jankbuien opzitten intussen, dit is niet wat ik voor ogen had toen de kleine geboren werd. maarja...het kan raar lopen in het leven.