Ik ben op zoek naar een lampenkap met ruitje zoiets als deze maar dan stukken goedkoper als het kan Google Afbeeldingen resultaat voor https://www.ikenik.nl/admin/shopimages/Overz-lampjes-ruit.jpg Iemand enig idee waar ze die verkopen? Helaas heeft Leenbakker,Kwatum,Karwei ze niet.
Als je een beetje creatief bent dan kun je hem zelf proberen te maken. Heb zelf een kroonluchter met 6 kapjes gemaakt. Weet evt wel een adres voor stof.. En anders hoop ik dat iemand anders je kan helpen!
Ik heb hem ook zelf gemaakt. Ik had nog een lamp van mijn oudste zoontje en daarvan heb ik de stof die ik nu voor de gordijnen heb erbij gekocht en die om de lamp gemaakt.
Ik heb het op de naaimachine gedaan. Zoompje in gelegd en boven en onderin een tunneltje voor het elastiek om aan te trekken en zo over het geraamte geschoven.
Inderdaad, zelf maken! Ik heb een witte/rechte kap gekocht bij de Karwei voor nog geen 10,- euro. Daarna lapje stof boven en onder op maat omgezoomd. Vervolgens om de kap heengevouwen om te kijken waar ik de linker/rechterkant op elkaar moest naaien. Daarna het lapje a.h.w. om de kap geschoven. Ik heb niet gelijmd dus!