ik heb vorig jaar bij een woonblad (ariadne kids) een klein knuffel konijntje van lief! erbij gekregen. nu wist ik dat er eerder een site was waar je knuffels van lief kon bestellen, maar op die site kan ik het niet meer vinden. iemand enig idee? of een link?
ja, daar kwam ik ook terecht, maar ik dacht dus dat ze veel meer knuffels hadden... jammer dan, ik had er graag één bijbesteld, elijah speelt er graag mee, en er is nu spuug op, dus ik heb m gewassen, en nu is ie rustig met een nat knuffeltje had er graag één op reserve...
ik heb er zelf een uit de winkel hier. maar daar zit ook een rammelaar in het hoofdje hij is blauw en heeft lange oren (binnekant groen) is dat degene die je zoekt?
van de week zagk toevallig in den bosch een lief! winkel.... bedoel je die winkel dan?volgens mij is het dezelfde als lieflifestyle.nl...
In ieder geval kan je de knuffels wel kopen bij de Bijenkorf...ze zijn zo leuk, alles van lief! is leuk
ik kan op de site niet echt knuffels ontdekken, maar twee ofzo. en ik kan geen winkel in de buurt van emmen vinden.. baalbaal..
ik heb naar ariadne gemaild en jammer genoeg hadden ze daar niks meer liggen.. heb nu nog een mail naar lief gestuurd, nog geen antwoord van gehad. misschien dat we in de vakantie nog ergens bij een bijenkorf in de buurt komen, dan ga ik zeker mijn zoektocht voortzetten..
hmm ik woon redelijk dicht bij het centrum MET bijenkorf en manlief is verslaafd aan lief (nu al.. kind is er nog niet eens!) kijken of die zich in bedwang kan houden met die website ik ga in ieder geval eens snuffelen of ik een leuk kadootje voor hem kan vinden (andere wat ik nu op oog heb is een shirt met naam en streepjescode *grin* ook best slecht dus)