Ohja, ik vergeet het deze keer ook steeds. Nou ja, maakt verder niet uit, ik heb geen afspraken morgen. Hoop dat mijn vriend het niet vergeet want die moet morgen werken. Beetje lullig als hij een uur te laat komt haha.
uurtje minder slaap... maar gelukkig 's ochtends wat donkerder, hopelijk snapt dochterlief de hint!!!!
@ Truus, wauw wat een goed nieuws in je onderschrift!! echt super gefeliciteerd! OT: Hopelijk wordt die kleine opdonder hier door het uurtje verschil ,voortaan weer gewoon om 7.00 wakker ipv elke dag 5.45
Als je dochtertje gewoon volgens haar normale ritme slaapt, kun je zelf ook een uurtje langer slapen. Normaal is mijn zoontje rond 7uur wakker. Morgen rond 8 uur hoop ik.
Dus 2006 staan we in Nieuwzeeland...ik wist dat daar ergens begin okt. de zomertijd begon maar wanneer precies wist ik niet. Vroeg aan de bazin van het hostel waar we verbleven wanneeer de "summertime" begint... Ze begint een verhaal wat ik niet snap met toeristen en wanneer het het drukst is...maar jah bij hun was het toch altijd bedrijvig omdat ze vlak bij de haven zaten waar de overtocht is van de 2 eilanden ... snapte het niet. Dus ik begin over de klok verzetten....en toen begon ze te lachen..in engels talige lande heet het "day light saving time" ergens wist ik het ook wel..maar toch (uiteindelijk begon het een week later) vond het wel een aardig verhaaltje
goed dat je het zegt truus, ik was het echt vergeten en morgen moet zoontje op voor zwemdiploma A. dus mag echt niet te laat komen.
Scheelt weer een uurtje spoken vannacht , slapen doen we toch al haast niet Maar ik was het ook alweer bijna vergeten , wel handig om aan te denken om de kraamhulp natuurlijk een uurtje 'vroeger' op de stoep staat.
Ga het zeker niet vergeten. Zit in de nachtdienst vannacht, dus scheelt me mooi een uurtje. Lekker!!!!
Dat dacht ik dus ook gisteravond, totdat ik er vanmorgen achter kwam dat mijn telefoon automatisch overgaat op zomertijd :x Zit nu dus een uur te vroeg te wachten totdat ik mag gaan werken om 7.45