Plassen bij verschonen, zoon 19 maanden...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door KimK, 1 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimK

KimK Niet meer actief

Dag dames,

Mijn zoon is vanaf dag 1 een wildebras bij het verschonen. Trappen, slaan, alles pakken (incl vieze poepluiers ;)) etc etc. De laatste dagen draait hij zich snel om en kijkt naar zijn plasser en begint te plassen. Als ik dan snel de luier eronder leg houdt hij meteen op. Trewk ik die weg om de nieuwe om te doen gaat ie weer verder.... Hoe kan ik dit nou oplossen? Hij is zich er dus blijkbaar bewust van dat ie plast en dat hij ook kan ophouden als hij wil maarja naar mij luisteren als ik zeg ophouden hahahahaha werkt uiteraard niet dus ;)..... Hij praat nog niet enzo dus aan een potje beginnen lijkt me nog lang niet de juiste tijd, toch?!

Iemand tips behalve kind in wurggrewp nemen tijdens verschonen :D?

2. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Voor mij was het "luier uit is plasje doen" wel het signaal om de oudste op het potje te zetten (hij was toen 9 mnd!). Helaas wou de opvang toen niet mee en is het daarna nooit meer gelukt (hij wordt 4 eind deze maand). Niet mee wachten dus.

3. KimK

KimK Niet meer actief

Echt waar?! Nou dan ga ik het maar eens proberen hahaha.....

4. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omdat hij zich bewust is van wanneer hij kan plassen en dat hij daar zelf controle over heeft, zou ik meteen met een potje beginnen :)

5. KimK

KimK Niet meer actief

Ok, thanks!!!!

6. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    ik zou een potje kopen hoor.. hier gaat t weekend ook de luier uit, en mijn dochter roept alleen maar DIEE!!!

7. KimK

KimK Niet meer actief

Whaha. Ja Dieeeeeeeeeee en koe is hier het vocabulair ;)

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, potje kopen en starten. Hij stuurt het, dus nu doen :)

9. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Ze snappen zoveel meer dan dat ze zeggen. Ik zou ook beginnen met potjestraining geen idee hoe je er mee begint maar dit lijkt me een uitstekend beginpunt. Zeker met de zomer voor de deur is het een ideale tijd om ermee te beginnen lekker de luier uit en het potje in de buurt.

Deel Deze Pagina