Gisteravond belde een vriend van ons me op of ie voor een keertje gebruik mocht maken van onze droger. Ik zei natururlijk dat ie het gewoon kon langsbrengen, ik had genoeg was dus dan kon ik net zo goed wat handdoeken en een dekbed meewassen. Ik had zijn was na het wassen en drogen natuurlijk niet weer in de boodschappentas gepropt, maar netjes opgevouwen. 5 minuten werk nog niet eens. Toen monseigneur zijn was vanmorgen kwam halen was ie helemaal verbaasd over dat alles zo netjes klaar stond Staat ie vanavond aan de deur met een cadeautje. Een heeeeeel lekker badderpakketje met Kneipp en Zwitsalproduktjes voor mij en mijn dochtertje, omdat ik gewassen, gedroogt en ook nog gevouwen had voor hem terwijl ik eigenlijk ziekjes ben. Dat vond ik wel zoooooooooooo lief! Ik doe zoiets gewoon zonder morren, daar had ik echt niks voor terug gehoeven, maar stiekem vind ik het wel heel erg leuk hihihihihihihihi.... Dat wilde ik even vertellen. Dat er ook lieve mensen bestaan die niet alles vanzelfsprekend vinden (zelfs niet iets wat ik zelf wel vanzelfsprekend vind (en waar anderen me voor gek verklaren)).
Helemaal mooi zo. Hij waardeerd wat jij voor hem deed dat moge duidelijk zijn. En jij kan waarderen dat hij dat op die manier kenbaar maakt.
ik heb een ontzettend lieve gastouder waar ik alyssa heen breng. kreeg ik dinsdag een envelopje van dr met 20euro kleedgeld (bon van vila hap). vond ik zo lief dat ik bijna moest huilen. ze deed dat omdat de andere kindjes wel eens een cadeautje krijgen en alyssas er ook helemaal bij hoort. dinsdag ff een kaartje geven. liefs doris Edit moderator: ik heb je bericht samengevoegd met dit topic, omdat het dezelfde strekking heeft.