Lief lief lief!

Discussie in 'De lounge' gestart door Joeja, 11 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Gisteravond belde een vriend van ons me op of ie voor een keertje gebruik mocht maken van onze droger. Ik zei natururlijk dat ie het gewoon kon langsbrengen, ik had genoeg was dus dan kon ik net zo goed wat handdoeken en een dekbed meewassen. Ik had zijn was na het wassen en drogen natuurlijk niet weer in de boodschappentas gepropt, maar netjes opgevouwen. 5 minuten werk nog niet eens.
    Toen monseigneur zijn was vanmorgen kwam halen was ie helemaal verbaasd over dat alles zo netjes klaar stond :confused:
    Staat ie vanavond aan de deur met een cadeautje. Een heeeeeel lekker badderpakketje met Kneipp en Zwitsalproduktjes voor mij en mijn dochtertje, omdat ik gewassen, gedroogt en ook nog gevouwen had voor hem terwijl ik eigenlijk ziekjes ben.
    Dat vond ik wel zoooooooooooo lief! Ik doe zoiets gewoon zonder morren, daar had ik echt niks voor terug gehoeven, maar stiekem vind ik het wel heel erg leuk hihihihihihihihi....

Dat wilde ik even vertellen. Dat er ook lieve mensen bestaan die niet alles vanzelfsprekend vinden (zelfs niet iets wat ik zelf wel vanzelfsprekend vind (en waar anderen me voor gek verklaren)).

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

leuk is dat he?zo lief echt super!

je heb toch ook nog lieve mensen :)

3. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Dat kleine dingen toch je dag goed kunnen maken he! x

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    aaah dat vind ik lief, maar ook lief van jou hoor:D

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    super!
    dat vind ik ook altijd het leuke van bv een kaartje ofzo!

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Het goede komt altijd bij mensen terug! :D

7. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Lief van jou maar ook lief van hem :) Echt leuk he als mensen waarderen wat je voor hen doet!

8. dat is zeker heel leuk, dat mensen een lief gebaar van jou zo waarderen. geniet van de spulletjes :)

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Helemaal mooi zo. Hij waardeerd wat jij voor hem deed dat moge duidelijk zijn.
    En jij kan waarderen dat hij dat op die manier kenbaar maakt. :)

10. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

11. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb een ontzettend lieve gastouder waar ik alyssa heen breng. kreeg ik dinsdag een envelopje van dr met 20euro kleedgeld (bon van vila hap). vond ik zo lief dat ik bijna moest huilen. ze deed dat omdat de andere kindjes wel eens een cadeautje krijgen en alyssas er ook helemaal bij hoort.
    dinsdag ff een kaartje geven.

liefs doris

Edit moderator: ik heb je bericht samengevoegd met dit topic, omdat het dezelfde strekking heeft.

12. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    wat een lieve dingen allemaal! ik ben gek op feel-good verhaaltjes.

MORE! MORE!

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Dat is inderdaad lief, lief van hem maar ook van jou!

Deel Deze Pagina