Ik heb hier 2x een slinger laten maken: voor mijn premature neefje toen hij thuis kwam uit het ziekenhuis en voor mijn dochter toen ze 1 jaar werd. Die slinger hebben we toen ze 2 werd weer opgehangen. Hij is nog helemaal goed. Feestslinger-voor een naamslinger met tekst Prima, snelle service, vriendelijke benadering!
Weet niet of je frobelen leuk vindt? Ik heb een stoffen slinger bij de Xenos gekocht (7 euro ofzo?) Ze hebben blauw- en roze-achtige kleuren. Toen met vilt (ook Xenos, of Action oid goedkoop te vinden) zelf letters erop gemaakt. Heb op papier de letters in goede grootte uitgeprint, toen uitgeknipt zodat ik een soort 'mal' had. Daarmee de letters op het vilt getekend en uitgeknipt. Mbv vliesofix de vilten letters op de vlaggetjes gestreken. In een uurtje klaar (ik had: "Hoera *naam*) bij zowel mijn dochter als mijn zoon. Ze komen bij verjaardagen weer uit de kast. Super gezellig!
Kiddycolors!!! Erg mooi, super service en je steunt ook nog eens goed project. Kijk maar eens op de website: kiddycolors.com, unieke naamslingers
Welkom | Het Winthager Shuuske Heb hier een aantal naaiworkshops gevolgd en ze maakt echt superleuke dingen
Bij Een Nieuw Avontuur koop je banners waarbij je zelf een tekst of naam kunt samenstellen: banner | Een Nieuw Avontuur