Hoi Hoi, GLOW Iemand wel eens gehoord van dit spektakel? Ben er vorig jaar geweest en was erg interessant om te zien. Dit jaar is er nog meer spektakel en ik zou graag weer een kijkje willen nemen. Ik heb er alleen een vraagje over en zou graag jullie meningen horen Ons kleine meisje is nu 6 weken oud. Zouden wij met haar een rondje Glow kunnen doen? Natuurlijk niet de gehele route want dat word een beetje teveel. Als ik haar lekker warm inpak zou dit dan mogelijk zijn of vinden jullie dit niet verantwoord? Groetjes Jacq
Ja is heel leuk! Zorg gewoon dat je alles bij hebt, warm flesje ofzo. En idd lekker warm inpakken. Als t niks is ga je toch naar huis
Goed idee , een lekker warm flesje meenemen. Dus het is niet vreemd om daar met een kinderwagen te gaan lopen? Zat meer met de gedachte of het wel verantwoord is met zo'n klein ding en met je kinderwagen tussen die mensenmassa. Dan gaan we gewoon op een doordeweekse dag en niet te laat. Zij zal toch wel lekker blijven slapen , haha. Bedankt voor je antwoord. Eerste ukkie dus alles een beetje aftasten
Ja hoor, gewoon doen! Ze slaapt nog lekker in de wagen dus geen probleem. Volgend jaar is het lastiger, omdat ze dan niet meer in de wagen kan slapen (wij hebben onze zoon van 1 vorig jaar bij mijn moeder gelaten die in Eindhoven woont), dus pak je kans dit jaar.
Ik denk dat het in een draagdoek fijner is voor je kindje. Mijn vriend is vorig jaar met zijn vader in een rolstoel geweest en die kwam flink gefrustreerd thuis. Het is echt super druk. Wellicht als je een doordeweekse dag aan het begin van de avond gaat dat het mee valt. Veel plezier in ieder geval, lijkt me heel mooi!
Een draagdoek heb ik ook maar dit lijkt me toch niet zo fijn. Heb het idee dat ze daar een beetje dubbel gevouwen in ligt. Dus ik wil het gaan proberen op een doordeweekse dag. Rond een uurtje of 18.00/18.30. Mocht het dan toch te druk zijn dan gaan we terug en een andere dag met de draagdoek. Gezien jullie meningen gaan we het gewoon doen
In een draagzak en wat drinken mee en hoppa gaan met die banaan. ff misschien nog samen een hapje eten ergens zodat je de kleine kan verschonen en ben je ook lekker even met zijn allen uit. Het werkt natuurlijk makkelijk als je het ritme van je uk al een beetje kent zodat je het wat kan sturen zo'n avondje. Successs en geniet
Woon je in de buurt? Het is dit jaar namelijk een stuk groter dan andere jaren, wij gaan het in twee keer lopen. Maar eventueel kun je op de markt een flesje geven en opwarmen als dat nodig is en dan de rest lopen. Het is vanavond de eerste avond en heb al mooie foto's op facebook gezien. Als het echt koud is misschien een kruik in de wandelwagen leggen?
Ik zou echt niet met de kinderwagen gaan....man ik was er vorig jaar en sommige stukken zijn echt stapvoets lopen en heel veel mensen in kleine straatjes. Ik zou als je je kindje mee neemt, wat gewoon kan, dan in een draagzak.
Geen idee wat het is, zo even googlen maar wil even vragen wat voor draagdoek je dan hebt en welke knoop je gebruikt? Bij een geweven doek kan t kindje niet 'dubbelgevouwen' zitten hoor! Kommahouding in lodger oid is idd erg slecht..dragen is zo fijn!
Wij zijn net terug van glow. Zaten nog te twijfelen tussen draagzak en wagen, maar zijn maar wat blij dat we voor draagzak hebben gekozen! Het was drúk, had medelijden met de kinderwagens en rolstoelen doe zich overal tussen moesten wringen. Volgens mij mag je dan ook niet in t PSV stadion, daar is nog een flinke show binnen. Zonde als je die mist! Zoontje heeft z'n ogen uitgekeken in de draagzak. Wij hebben gewoon de hele route gelopen in zo'n 2,5 uur. Was goed te doen. Ik heb zoontje de hele tijd gedragen (beco butterfly) en had nergens last van. Alleen het laatste stuk hebben er snel doorgelopen omdat het erg hard begon te regenen! Ook onderweg naar huis met de bus heel erg blij met de draagzak keuze! Bussen zaten ramvol, hadden we nooit meer ingepast met een wagen. Verder zeg ik absoluut doen! Zeker nu. Ze zijn nog zo jong en slapen nog lekker. Genoeg gelegenheden om een fles op te warmen op de route. Enige is wel dat er bij sommige shows behoorlijk hard geluid komt kijken. Als ze daar bang voor is, zou ik d'r niet meenemen.
Nou die van mij is eerder een draagzak... Toen de kleine zo aan het huilen was en ik haar heel de dag op mijn arm had werd ik er een beetje moe van. Ik keek toen op marktplaats en kwam de Mini Monkey tegen. Wilde dat even uitproberen maar vond het direct al geen succes Bij mijn vriend ligt ze goed maar bij mij lijkt ze echt niet lekker te liggen. Zal eens kijken voor iets anders! Deze is het :
Ja hoor, maar het is wel druk, heb je geen buikdrager of draagdoek? Lijkt me makkelijker..... wij gaan dit jaar ook weer
Ik heb een draagzak [ zie hierboven ] Maar dit lijkt me niet comfortabel voor de kleine meid. Even opzoek naar iets anders dus !
Ik zou kijken naar een marsupi of bondolino. Wij waren we gister ook, met duo buggy. Het ging hoor, moesten 1 stukje even omlopen. Maar we hebben dan ook niet alles gehad want het was drúk! Niet leuk meer. Het wordt te groot vinden wij
Ik zou me niet prettig voelen met een kinderwagen tijdens GLOW, ook niet doordeweeks op een vroeg tijdstip. Je weet vooraf dat het heel erg druk is, en het voor iedereen stapvoets lopen is op bepaalde plekken. Als je daar ook nog met een kinderwagen doorheen wil, is dat niet leuk voor jou en de rest van de mensen die daar lopen. Een draagzak, zoals velen al noemde, is een goed alternatief.
Wij zijn gisteren geweest met onze zoon. We hadden de wagen meegenomen. Ik vond het wel goed te doen. Maar daarbij moet ik wel zeggen dat we altijd net buiten de mensenmassa, bvb aan de overkant van de weg, hebben gelopen. Ertussen is niet te doen.