Lief! Lifestyle in zwaar weer

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by koala28, May 6, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    Ook mij kan het niet echt verbazen. De kwaliteit is de afgelopen jaren extreem achteruit gegaan de prijzen werden alleen maar duurder. Ja kun zoveel kwalitatief betere kleding krijgen voor goedkopere prijzen

2. arwe

arwe Actief lid

Jan 19, 2010
    127
    0
    0
    NULL
    brabant
    Hier wel veel kleertjes van lief!

maar eerlijkheid gebied, bij ons in de stad zat tot vorig jaar een lief!outlet. Daar hing alles voor 5,- 7,50 of 10,- dingen als dekbedden,winterjassen etc gingen tot 15,- of 20,-.
    Voor dat geld vond ik t wel erg leuke vlotte en vrolijke kinderkleertjes.
    Toen ze er bij ons mee stopten heb ik nog even de echte leuke dingen in grotere toekomstmaten ingeslagen. Bedoel een zwempak maat 98 voor 2,50 koop je anders bij de zeeman voor dat geld.

Maar ben t met jullie eens dat de reguliere prijzen gewoon echt te duur waren voor de producten

3. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    Hier veel dingen van lief liggen. Zou t jammer vinden als ze verdwijnen. Wel kocht ik alles in de sale en dan een maat of 2 groter. Dan zijn t leuke prijzen.

4. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

Jan 4, 2013
    4,621
    1,576
    113
    Female
    het oosten
    Hmm het verbaasd me niks. Voor die prijzen heb je veel mooiere kleding naar mijn mening. Het is altijd en eeuwig hetzelfde. Zelfde kleurtjes..ontzettend saai. Ik zie bij lief nou nooit eens iets vernieuwend qua look.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    verbaast mij ook niks...
    Te duur, kwalitatief steeds minder, en absoluut niet spannend/boeiend/leuk/grappig/mooi genoeg voor de gevraagde prijzen.

6. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik koop eigenlijk alleen jassen en dan in de uitverkoop. Bij de V&D in Den Haag hebben ze best wel wat hangen van Lief! en daar koop ik het meestal als het in de uitverkoop is.

7. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij ons in de winkel gaat lief er ook uit.
    Zelf heb ik wel redelijk wat dingen van lief.
    Heb nu 20% korting omdat ze toch met de winkels stoppen :p haha...
    Je merkt meteen dat het een stuk harder verkoopt met deze korting.
    Heb nog redelijk wat hangen... hihi

8. Janna

Janna Fanatiek lid

Als ik hier lees dat iedereen alleen maar dingen van Lief koopt als het in de sale is, verbaast het mij ook niet dat het bedrijf in zwaar weer verkeert. ;)

Ik geef overigens onmiddellijk toe dat ook ik nooit iets van Lief heb gekocht voor de volle prijs! Ik hou wel van kleurtjes en wat dat betreft vind ik het wel een leuk merk, maar veel is ook weer erg stijf, waardoor het het net niet is. En dus veel te duur.

9. mnonc

mnonc Fanatiek lid

Mar 9, 2012
    2,589
    0
    0
    Hier een hele slaapkamer van Lief! en aardig wat kleertjes, maar de outlet zit hier zowat om de hoek. Zou het jammer vinden als ze stoppen.

10. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    lief Maastricht is al half jaar dicht.. huur van het pand liep af..

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,561
    3,064
    113
    Ik vind lief te commercieel geworden.
    Het is overal verkrijgbaar, en ook in vanalles.
    Ze hadden het gewoon bij kleding en accessoires moeten houden, dan was het leuker geweest.
    eerst was het een redelijk "exclusief" merk, nu is het "gewoon".
    Niet vernieuwend, kwaliteit niet geweldig en pasvorm erg smal.

12. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

Jan 4, 2012
    4,820
    2,679
    113
    Tip: let even op als je in de webshop iets bestelt. Die is namelijk nog gewoon actief, alleen het antwoordnummer van Lief! is uit de lucht. Als je iets wil ruilen betaal je bij het postkantoor dusnzelf 6,95, terwijl op de webshop nog staat terugzenden gratis is.

Share This Page