Ik heb ook 1 shirtje van Lief! Hebben we gekocht toen ik zwanger was. De kwaliteit is erg goed. Sanne heeft redelijk veel merkkleding, vooral Ducky Beau en Baby Barb, deze koop ik alleen in de opruiming. Ook heb ik kleding van de Hema. het ene blijft mooier als het andere. Toch vind ik dat het duurdere wat mooier blijft. Tuurlijk is het wel zonde dat ze er zo snel weer uit zijn, alhoewel zij 3,5 maanden in maat 56 heeft gezeten. Maar als we het niet konden doen dan deden we het niet
Gaat goed hoor in de droger. Lekker makkelijk ook . Ik vind dat de kleertjes mooi blijven, Guppie vindt van niet. Of Guppie is te kritisch, of ik ben te makkelijk .
Morgen eens proberen.... Want ik heb niet altijd tijd om al die kleine dingen en op te hangen en noem maar op. En wij hebben een wasmachine/droge combi.. dus scheelt wel een flink aantal handelingen.. . En ik kan best wel makkelijk zijn. Op het moment heeft ze veel kleertjes van de Zeeman. Niet dat ik ze kwalitatief goedvind, maar ze zagen er zo schattig uit. En ik kan momenteel niet naar de winkels zonder ook maar iets voor mijn meisje te kopen. En tja, de zeeman zit hier naast de AH . Er kwam trouwens een opmerking over dat de kleren van V&D te vergelijken zijn met die van de Zeeman ofzo? Ik heb een paar shirtjes van de V&D en vindt die inderdaad niet heel erg goed.
@ Snoopy1979: Ik wil even zeggen dat jouw dochter echt een plaatje is! Wow Ik heb geen kleertjes van Lief, ik vindt het best zonde van het geld en de H&M is net zo goed. Mijn zus is merken gek en die komt vaak aanzetten met merken als MEXX en Esprit. Tuurlijk merk je dat de kwaliteit daar beter van is , maar ze dragen het zo kort dat ik het zonde vindt om 40 euro uit te geven voor een trui of broek.
hey meiden weet iemenad toevallig hoe de kwaliteit van het wiegdekentje van LIEF is? Het dekentje op de site wat in de aanbieding is met stipjes erin geweven. Het ziet er erg leuk uit, maar is het ook wat? graag jullie bevindingen! Groetjes
Hier ook een fan van de Lief! kleertjes.. Ben zowieso gek op kleertjes.... En hier betaal ik ook liever iets meer voor betere kwaliteit.. Droger wordt hier niet gebruikt voor de kleertjes..dat vind ik echt zonde..
Ik kende het merk helemaal niet maar mijn vader zijn vrouw kocht steeds alles daarvan voor mijn dochtertje. Ik heb een aantal hele leuke setjes, pyama, eetsetje, knuffeltjes etc. En een leuk dekbedovertrekje! Ik zelf zou het me niet kunnen veroorloven het te betalen. Vind het gewoonweg TE duur. Vind ook niet alles leuk. Wat betreft de kwaliteit van zeeman (of bijv. hans textiel) ik heb weleens (in de uitverkoop, want zo goedkoop zijn ze ook weer niet!) wat dingetjes daar gekocht..en ik moet zeggen dat het allemaal nog goed is. ook ben ik zelf weg van H&M en dat vind ik ook gewoon hardstikke goede kwaliteit. Je hebt soms een iets minder iets erbij zitten maar over het algemeen ben ik tevreden. Hema vind ik ook leuk.. V&D vind ik weer wat duurder..heb daar niet echt veel van.
Hier nog een enorme Lief! fan! Gisteravond ben ik weer 'los' gegaan en heb nu ook voor mezelf een positieshirt van Lief! gekocht ... Van m'n ouders hebben we het limegroene wipstoeltje gehad en een shirtje en 2 paar sokjes. Hardstikke leuk en ik weet nu al dat ik er nog veel meer van wil hebben .... Tsja...het is wat duurder, maar zolang we het ons kunnen veroorloven, zal ik het zeker niet laten te kopen...
hier ook een grote lief! fan! vandaag weer veel gekocht! 70% korting...ik had 10 dingen voor 45 incl verzendkosten
nou ze hebben inderdaad errug leuke dingen in de aanbieding......heb wat leuke dingen besteld ...ook 1 truitje met oranje/fuchia .....met ijskonijn die vind ik zo leuk ....maar we weten het geslacht nog niet ......... nou ja altijd een leuk kado ....
Hier ook fan. Vind het concept erg leuk en kwaliteit is echt super. En het zit heel mooi. Rosalie heeft ook kleidng van de HM, zeeman en hema.. Bijvoorbeeld HM vind ik erg wijd, dus niet zo mooi staan. Hema en zeeman worden vaak wat snel vaal..
Ik vind er werkelijk helemaal niks aan als ik eerlijk ben. Echt weer zo'n trend. Maar ja ik hou bijv. in huis ook helemaal niet van modern (met als codewoord "strak"....), zou vreemd zijn dat ik dan wel van de Lief-lifestyle zou houden. Maar ieder zijn smaak hoor, gelukkig maar anders hadden we allemaal hetzelfde aan.
Ik vind het een geweldig merk. Ben net even in een winkeltje geweest die het ook verkoopt. Vond het erg moeilijk om te kiezen. Ik heb wel de oranje klompjes besteld, voor in de babykamer.