ik wil een leuke luiertas maar kan hem niet vinden. Ik wil niet meer dan 50- besteden. Een gewone tas die blijft staan vind ik ook goed. Wie heeft er een leuke site Ik houd niet van Kitsch Kitchen stijl, dat vind ik te druk
Ik heb een van de prenetal maar weetniet of je het wat vind foto toevoegen lukte niet dus dan maar even een link http://i84.photobucket.com/albums/k39/Natasja_07/DSC00193.jpg
wij hebben die van joolz.. mooi antraciet geen poespas en manlief vind het ook een mooi ding. ook niet geheel onbelangrijk.. hij ziet het namelijk niet echt zitten om met een felgekleurde tas rond te wandelen. hij is wel wat prijzig maar hebben hem gratis bij de kinderwagen gekregen.
Wij hebben deze: Erg fijn qua vakken en zo ook nog goed te gebruiken! Converse Shoulderbag Special R3 Is alleen geen officiele luiertas.
Ik heb toen voor een tientje een tas op de markt gekocht. Wel een vrolijk gekleurde tas. Ik loop er toch het meeste mee. Mijn vriend moet het er maar mee doen hahaha...
Wij hebben een rugzak. Gebruiken vaak de draagdoek en als ik baby in draagdoek heb, dan draagt man de luiertas. Spreekt voor zich dat we erg snel de roze/rode/bloemetjes luiertas ingeruild hebben voor een normale rugzak. Veel makkelijker!
Ik heb er zelf 1 gemaakt! Als je een beetje handig bent, heb je voor weinig geld, precies de tas die je wilt!
Ik heb deze van Prenatal en deze was 39,99 en wat hier paars is hadden ze ook in aqua. Er staan er meer onder de 50,- op de site.
Ik heb er een bij de kinderwagen gekregen van Mutsy. Op zich handig qua binnenruimte, maar nogal hoekig aan de buitenkant. Ik moet zeggen dat ik hem ook niet vaak gebruik, alleen als we een hele dag op pad gaan en er veel meemoet. Anders stop ik net zo makkelijk een reserveluier en doekjes in mijn eigen tas en klaar. Het scheelt wel dat mijn dochter eigenlijk zelden spuugt en vrij voorspelbaar is met poepen enzo, haha!
Wij hebben de giraf-luiertas uit de 'Sammies' collectie van Samsonite, daar wil mijn vriend ook best mee over straat! Ze zijn er ook met een krokodil, pinguïn en lieveheersbeest-print. Ik geloof dat ze niet meer in de winkel te koop zijn, maar ze staan nog wel vaak op MP zoals deze: Marktplaats.nl > Samsonite luiertas (Sammie's bags) Thema giraffe - Kinderen en Baby's - Badjes en Verzorging
Wij hebben er 2 1 die bij de kinderwagen hoort die mijn man ook leuk vind en aan de kinderwagen kan vast ritsen. En ik heb een oilily achtige gewoon omdat ik die leuk vond en hij goedkoop was. Tis wel handig met weekendjes weg. En het kdv
Ik heb er al 1 die is gewoon zwart en kreeg ik bij de kinderwagen ik vind hem niet mooi maar voor m'n vriend ideaal omdat het gewoon een simpel zwartding is dus kan ik een leuke uitzoeken!!!
ben geslaagd het is een zwarte geworden met witte stippen (polkadot) dus bedankt voor jullie ideeën. hij staat op de lobbes site, ze hebben leuke tassen
Een van de HEMA. Heb hem al 2 jaar en nog in nieuwstaat, geen scheur of mankementje ofzo. En gebruik hem dagelijks. Echt degelijke tassen voor maar 25 euro. Past ook veel in, verschillende vakjes! Ideaal. Lekker neutraal ook; donkergrijs/zwart.