Hallo allemaal, Ik had de vraag al eerder gesteld maar waarschijnlijk vrij onduidelijk aangezien er niemand een tip heeft. Ik zal proberen de vraag wat duidelijker te formuleren misschien dat iemand me dan toch die gouden tip kan geven Wij hebben een tweedehands kinderwagen gekregen van het merk swivel ltd x adventure. Helaas ontbreekt de binnenbekleding van de wagen. Het matrasje zit er wel bij maar de bekleding die de zijkanten aan de binnenkant bedekt helaas niet. Zou ik dit zelf kunnen maken van een dunnen strook schuimrubber en dan eventueel een hoop eromheen? En zo ja zijn die hoezen universeel verkrijgbaar? Heb heel internet al afgezocht maar kan het niet vinden. Ik hoop echt dat iemand me hier de tip kan geven. Alvast bedankt.
Heb je dit niet gezien toen je hem kocht? Ik zou zelf hierom dan ook geen tweedehands kopen. Schuimrubber in een kinderwagen lijkt me niet heel wenselijk, ik zou contact opnemen met de leverancier om te vragen of je het kan na bestellen.
We hebben de wagen gekregen en zij had het helaas niet gezien vandaar. Mailtje naar de leverancier is verstuurd maar nog geen reactie.
Hoe ziet die binnenkant eruit, is dat wel gewoon glad afgewerkt? Dan zou je het ook zo kunnen laten. Anders zou je er misschien een baby nest in kunnen leggen.
Nee helaas is de binnenkant niet glad afgewerkt je ziet het frame een beetje lopen. Maar heb de oplossing net gevonden. Identiek dezelfde wagen gevonden op mp. Deze stond al een hele tijd te koop dus contact met die mensen opgenomen en die mag ik voor een mooie prijs hebben en bij deze is de hele binnenkant wel compleet. Dus dan die andere maar naar de kringloop om er misschien iemand de heel creatief is blij mee te maken. Tnx voor het meedenken allemaal.