Speelgoed ... om gek van te worden !!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Magdalena6, 7 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    afgelopen zaterdagavond sinterklaas gevierd , esmee is weer goed verwend , allemaal weer nieuwe speelgoed !
    maar waar laat je het ?????????

heel irritant , het staat bij ons maar rommelig in een hoek , in van die plastic hoge bakken, loopauto en andere grote dingen erbij , en dan heb ik ook nog een gedeelte op zolder..

hebben jullie een aparte kast ,speelplek, plankjes gemaakt voor speelgoed ...?

xxx trotse mama

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Wij gaan op zoek naar een mooie mand of kist, die ook past bij ons interieur. Inderdaad, nu de sint geweest is, staat onze kamer vol met speelgoed! En dan is hij ook nog eens jarig begin januari, dus er komt waarschijnlijk nog veel meer bij....

3. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Ja, begrijp je probleem. hier helemaal geen ruimte. gelukkig heeft hij alleen een vormenstoofje gehad, wat kleding en voorleesboekjes. Haha dat valt nog mee qua ruimte. Maar het is idd ook soms te dol wat ze allemaal krijgen. Ze kunnen toch niet met alles tegelijk spelen ;)
    Maar wij hebben hier in de woonkamer een houten dekenkist staan en die zit nu vol met speelgoed.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb zijn speelgoed gesorteerd. Alles waar hij weinig mee speelt heb ik achter de schotten gedaan en ook waar hij nu 'te groot' voor word. Wij hebben geen zolder dus ook weinig ruimte. Justin heeft een kist beneden staan en een tafeltje waar iets op staat. De rest staat onder zijn halfhoogslaper.

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    yep sorteren, Doen wij ook.
    Waar ie weinig mee speelt naar zijn kamer of in de bergkast. Waar ie te oud voor word, op zolder voor de tweede straks.
    En oude spulletjes/prulletjes die zowel wij en Erik niet leuk vinden, schenken we aan een goed doel.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik heb van de sint en opbergkist van nijntje gehad. daar gata het kleine spul in. de loopkar en het hobbelpaard mogen van mij in de kamer staan. vind ik gezellig.

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    wij hebben 2 bakken van ikea waar ik het speelgoed in doe

nu gaat vandaag 1 bak naar boven en het grote speelgoed
    anders heb ik geen ruimte voor de kerstboom
    ik heb altijd 1 hoek waar de speelgoed staat tussen de bank en de kast in
    ik hoef nooit in die kast dus ze kunnen daar mooi spelen