Kaartjes zijn indd voor de drukte!! Andere jaren was het mega druk, dat je niet eens fatsoenlijk kon lopen. Zo met de kaartjes word alles een beetje minder druk.. Buggys etc mogen niet mee naar binnen ivm diefstal e.d. het is in het echte.magazijn & die doorgang is niet zo breed.. Trouwens zit de concept store ook daar.. ben daar tijd terug geweest ook erg mooie grote winkel..
zeker een leuke verdienste.. haha.. Ik heb vandaag gebeld en ze laten, per shift, 250 mensen binnen.. Aangezien er 4 dagen lang 3 shifts zijn = dat een totaal van 12 shifts maal (maximum) 250 mensen= 3000 bezoekers. Totale inkomsten (zonder verkoop) = 7500 euro.. Van dat geld kunnen ze in ieder geval de hele marketing/personeel/overhead kosten van die 4 dagen betalen.. Goed bedacht van Lief! Lifestyle.. Maar ik betaal die 2,50 graag hoor.. zeker als ik nu weet dat het a) niet zo druk is dat je over hoofden kan lopen b) het tussentijds wordt bijgevuld c) er regels zijn zoals geen buggy's ed zodat je "fatsoenlijk" kan rondkijken..
Ik ben ook benieuwd, vertel?!! En zou het te doen zijn om een dreumes in een buggy/draagzak mee te nemen??
heb verhalen gelezen op een lief facebook site en die waren niet al te positief... veel basic dingen van hele oude collecties, veel viswijfen die graaien alsof alles gratis is. die tassen en manden vol pakken in verschillende maten om het vervolgens in een hoekje allemaal op hun dooie gemakje uit te gaan zoeken. veel geduw, rij van 45 min voor de pin en al vrij snel alle rekken leeg. geen jasjes, superdruk. ik weet niet of het waar is maar meerdere mensen hadden het hierover. er werd ook alleen tussen de 2 bezoeken door bij gevuld. dus ze hebben 2 shiften van 2 uur waar ze mensen binnen laten. 1 's ochtends tot 12 uur, dan gaan ze bijvullen en dan weer een shift. en die raadde aan om geen kinderen mee te nemen en ook niet in draagzak of als je hoogzwanger bent. het was nogal een duw en trekwerk??
Op de website staat dat kinderwagens en zelfs grote tassen niet mee naar binnen mogen, dus een buggy zal ook wel niet.
Oh klinkt niet echt gezellig Het is gelukkig maar een kwartiertje rijden en als het echt duwen en trekken is ben ik er heel snel weer vandoor Las wel dat er geen wagens/buggys mee mogen naar binnen, dus zal toch draagzak moeten worden ben ik bang
Ik had een waarde van 400 euro aan spullen en maar 60 euro betaald. Heb een broekje, 2 shirts , polo, 2 vestjes en 3 jasjes/vesten 3 knuffels 2 theedoeken en 2 pannelappen haha o ja 2 mutjes zal zo ff fotootje plaatsen
Fijn dat je goed geslaagd bent maar dat is echt wel verouderde collectie daar zou ik niet speciaal voor rijden zeg maar
Wij zijn wezen kijken, zagen alleen maar gegraai en lege rekken en enorme rijen en snel rechtsomkeer gemaakt!