lief magazijnverkoop

Discussie in 'De lounge' gestart door laura123, 13 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    ben vanmiddag geweest en goed geslaagd. we waren als eerste binnen en het was niet zo druk als voorgaande dagen. volgens de medewerkers stonden vanmorgen de rijen tot voorbij de winkel. nu halverwege en nog zo'n 100 kaarten over... geen asociaal volk. ze vroegen elkaar netjes of ze erbij mochten, iets wilde pakken enz.
    ik vond het wel supersneu voor de kinderen die meegezeuld waren. ondanks dat het niet zo super druk was als de dagen daarvoor, was ik blij dat ik de kinderen thuis gelaten had. kinderen die moeders kwijt waren, aan de kant geduwt werden enz. moet er niet aan denken dat ik met 1 kind aan de hand, andere hand een tas en dan nog had moeten zoeken. heb me wel af en toe er tussen moeten duwen maar het was te doen. ik had totaal voor 640 euro aan kleding en heb er 125 euro voor betaald. :)
    maten 80-86-92-98 en 2 dingen 104

2. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.900
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik was er vanmorgen en toen stond idd de rij tot voorbij de winkel. Eenmaal binnen rende iedereen naar de kleertjes toe. Ik ben toen eerst bij de knuffels e.d. gaan kijken en achteraf blij mee ook. Ik had er 2 voor onze 2 aankomende nichtjes, hele leuke grote, die natuurlijk even later al op waren. Aan kleding bleef er toch wel genoeg hangen, dus na een half uurtje kon ik er weer enigzins bijkomen. Voor mijn zoontje alvast wat shirts voor volgende zomer en een broekje. Voor mijn dochter (maat 92) had ik al geen goede hoop en dus ook niets leuks gevonden. Maar morgen mogen we met haar oma shoppen, dus ze komt niets tekort :D

Deel Deze Pagina