drie tassen vol met meisjes kleding mt50tm56

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door mama aes, 18 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    IK heb hier drie tassen vol met meisjes kledin g het zijn echt nog hele goede kleertjes zitten heel veel merk kleding bij en rest is vooral van de hema.
    Ik heb dit al te koop op internet nee gezegt maar ze bieden onder de 30 euro en dat vind ik zonder dan geeft ik ze liever aan iemand die het echt goeg kan gebruiken.
    Dus hierbij Als je iemand kent die er belang bij heeft mogen ze het zo ophalen voor niks stuur het liever niet op.

groetjes gerdien

2. mamaflower

mamaflower Actief lid

3 mrt 2009
    133
    0
    0
    gastouder
    Hallo waar woont u?
    Wij hebben het niet breed en ik heb geen rijbewijs...
    dus ik hoop als het ver van ons is dat u het wel wilt opsturen op mijn kosten

3. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    oh ja ik woon in dedemsvaart ligt in overijssel

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Goedendag,

ik heb misschien een ongebruikelijke vraag… wij hebben een site voor de minder bedeelde moeders en we proberen met gratis kinderspullen ook deze moeders een handje te helpen om door deze crisis te komen.

Wij krijgen regelmatig verschillende verzoeken voor kleding, speelgoed en nog veel meer, vandaar mijn berichtje op dit topic.

Nu wilde ik vragen of u bereid bent deze spulletjes ook gratis aan ons aan te bieden zodat we een andere moeder weer heel erg blij kunnen maken.

Alvast heel erg bedankt.

U vind ons op de volgende website: http://www.gratisbabykleding.hyves.nl

Met vriendelijke groeten,

Patricia Gieling

5. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    mama van joshua ik geef graag mijn kleertjes hier voor kan je alleen niet pb snap het niet helemaal hoe het moet :oops:

6. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    heb ook nog wel veel goed speelgoed voor je

Deel Deze Pagina