hoi, ik heb een heel lief kinderledikantje te koop incl.matrasjevoor 80 euro. het is echt zo'n ouderwetse met een uitgesneden hartje. heeft wel een likje verf nodig. foto's kunnen gemaild worden gr.kristy
Sorry....zie nu pas dat je wel heel ver bij me vandaan woont! Hoop dat je hem alsnog verkoopt, hartstikke leuk zon oud bedje !
Volgens mij ben je hem zo kwijt als je een foto in je album zet. Dan wordt er vanzelf iemand verliefd op!
de foto's komen eraan we zijn ook nog druk met de laatste dingen voor onze trouwdag en huwelijksreis \/ mocht je niet kunnen wachten kan je altijd een pb sturen
sorry maar het lukt ons niet om de foto in het fotoalbum te krijgen hij staat op marktplaats met 3 foto's advertentienr:8606309713 titel:lief ouderwets wit ledikantje sorry hoor voor het moeilijke gedoe gr.kristy
Ik vind hem super. Als ik dat eerder had geweten! Maar ja, onze kleinste is inmiddels alweer een half jaar oud. Gina
ja,dat is m! heel erg bedankt voor het plaatsen van de foto het matrasje dat erbij zit is echt als nieuw,niets aan te zien.komt bij ballast vandaan