hallo lady,s Omdat ik voor het eerst moeder ben ,wil ik natuurlijk alles zo snel mogelijk doen met mijn kleine meid,maar de intocht van sinterklaas met een baby van 10 maanden ?????? wat vinden jullie,misschien vind ze het wel heel leuk of te vroeg???
Ja ik denk ook meer dat wij het leuker vinden als baby zelf,maar al jaren fantaseerde ik om daar ook met mijn kindje te staan ,maar ik denk dat deze enthousiaste moeder maar even moet wachten tot volgend jaar.....
Ik ga gewoon met me dochter heen, moet toch nog boodschappen doen, dus kunnen we net zo goed dan even gaan kijken.
Wij gaan ook even erheen.Ze zal er zelf niet veel van meekrijgen en doe het dan eigenlijk meer voor mezelf.. Maar dat is in principe hetzelfde als sinterklaas vieren en de eerste verjaardag vieren vind ik. Ze begrijpen het zelf nog allemaal niet, maar het is vooral je eigenste gevoel daarbij!
Tja, de jonge sinterklaas staat nu naast mij, dus ik denk wel dat ik met hem naar de intocht ga. Zodra ik merk dat hij het te druk vindt, of het hem niet boeit (wat ik niet helemaal kan indenken), dan ga ik gewoon weg. Volgens mij vind hij de kindertjes veeeel interessanter. Maar dat is juist leuk toch!
Die van mij is al stukje ouder ondertussen maar wil gaan als het droog is. En niet erg koud, anders kijk ik het wel op de tv met een bakje kruidnoten erbij ofzo haha. Vorig jaar was Amy net 1 en het boeide haar helemaal niks.
alyssa was vorig jaar 7maanden en besefte nog niks van het hele sint gebeuren. ze vond het wel erg leuk om naar alle mensen te kijken en de muziek te horen. dus op haar manier heeft ze er zeker van genoten. als jij graag met je kindje naar de sint wil zou ik het zeker doen. liefs doris
ik ga het ook doen (8mnd) maar het moet wel droog zijn en niet te hard waaien. Lekker pieten mutsje bij de prenatal halen en pepernoten scoren die mama en papa opeten. HIHI
Justin was vorig jaar een half jaar met sinterklaas, vond die pieten reuze interesant met die gekke pakkies maar verder niets. snapte ook "kadoos" nog niet en pepernoten at ie niet... Dit jaar zal hij het wel leuk vinden, maar ga m niet naar elke sinterklaas toeslepen, ze worden al genoeg verwent...
Jayro houdt ontzettend van drukte, muziek, veel mensen en vooral veel kinderen. Hij zal het dus vooral daarvoor erg naar zn zin hebben. Maar er zijn genoeg kinderen die juist niet goed tegen drukte en veel mensen kunnen, dan zou ik er niet voor kiezen om heen te gaan. Ik denk dus dat je echt naar je eigen kindje moet kijken om dat te beslissen. Wij gaan dus wel als het lekker weer is! Haha zelfs de pietenmuts op zn hoofd vindt hij geweldig, hij wil constant in de spiegel kijken. Maar dat is dus ook per kindje anders denk ik Oh ja, tip: pietenmuts van de hema, lekker zacht, vrolijk en maar 2,50 ofzo