Hoi meiden, Ik heb inmiddels het idee dat ik alle namen al wel gezien heb, maar misschien heeft er hier nog iemand een ingeving. Ik heb al een zoontje, voluit C.0nn0r J.ay (J.ay is zijn 'doopnaam'). . Ik ben al een tijdje op zoek naar namen voor een volgend kindje en inmiddels ben ik zwanger Dus, ik zoek zowel jongens- als meisjesnamen. Ik heb geen eisen, behalve dat het dus een Engelse/Ierse/Welshe/Schotse/Amerikaanse naam moet zijn. Brand los!
C.0nn0.r en Aiden C.0nn0.r en Railey C.0nn0.r en James C.0nn0.r en Bruce C.0nn0.r en Dex C.0nn0.r en Dane C.0nn0.r en Jake C.0nn0.r en Kane C.0nn0.r en Scott C.0nn0.r en Shane C.0nn0.r en Troy C.0nn0.r en Charlie C.0nn0.r en Gavin C.0nn0.r en Jordan C.0nn0.r en Lennox C.0nn0.r en Maddox C.0nn0.r en Lennon C.0nn0.r en Tyler C.0nn0.r en Winston C.0nn0.r en Denzel C.0nn0.r en Morris C.0nn0.r en William C.0nn0.r en Hayden C.0nn0.r en Harley C.0nn0.r en Hailey C.0nn0.r en Olivia C.0nn0.r en Chloe C.0nn0.r en Maddy of Maddison C.0nn0.r en Phoenix C.0nn0.r en Logan (vind ik leuker voor een meisje) C.0nn0.r en Jordan C.0nn0.r en Abigail C.0nn0.r en Aubrey C.0nn0.r en Amelia C.0nn0.r en Allison C.0nn0.r en Lauren C.0nn0.r en Gianna C.0nn0.r en Brooke C.0nn0.r en Siënna C.0nn0.r en Ashley C.0nn0.r en Lilly C.0nn0.r en Isobel C.0nn0.r en Demi
Ik probeer eens iets : Arwen Rihannon Gwendolyn - Gwen Bristol Hayden Alanez Maelyn Ginger Allys Kaylin Tatum Lauren - Lauryn Alexis Tinsley Jordyn Caja Moya Ember Winni Loyce (spreek : Lojs) Jools Skye Nia Riona Kady Oona Kiana Sowena Enya Muriel Emerald Gillian Meadow Scarlett Ginessa Chavon
Kyler Ronan Marlon Lewis Deon Lennox Lowan Fender Yestin Errol Gwaeron Tinder Ferris Denzel Nolan Morris Dennon
Anders misschien eens kijien hier : FOR REAL BABY NAMES | All names on this site are names of actual babies.
In die categorie namen vind ik zelf de naam Felicity erg mooi. Andere namen: Amy Ivy Tess Madelyn Madison Emily Megan Audrey Stella Macy Lindsay Reese Peyton Jules Sydney Riley Avery Emmett
L0nneke, Morgan staat er al op, maar thnx! Mauw, Dane, Troy, Lennox, Maddox, Lennon, gaan erop voor een jongen. Vind Jake en Aiden ook mooi, maar Jake heet het kindje van een vriendin en kindje van mijn schoonzus, mijn neefje dus heet Jayden. Dus alle namen met een Jay klank vallen af C.0nn0r had eigenlijk J.ay geheten, maar toen werd Jayden geboren en vonden we die naam niet meer kunnen. Vandaar dat hij hem als tweede naam heeft Maddy of Maddison en Abby staan erop voor een meisje, de rest vind ik niet zo Fides, Arwen, Tatum, Alexis, Enya Lennox, Fender, Morris Gaan erop, dankje! Leuke namenstijl, maar net iets te apart verder. Het moet wel gewoon fatsoenlijk uit te spreken en te schrijven zijn Ik ga de site zo nog even bekijken! Lioness, Caiden vind ik ook erg leuk, maar is dat niet te veel Jut en Jul met C.0nn0r? Harpa, Madison en Megan staan erop voor een meisje. Riley staat er bij ons ook op voor een meisje. Dit is nu mijn lijstje, iemand nog aanvullingen?: Abby Alexis Allison Ailey Arwen Ayla April Cailin Charlee Enya Eowyn Everly Harlow Jessie Lexi Maddy Megan Morgan Niamh Riley Tatum Taylor Vayèn Willow Chase Dane Elay Elijah Ethan Fender Ian Jared Jax Jazz Jeremy Jimi Kye Lennon / Lennox Maddox Morris Neo Oliver Scott Seth Tristan Troy Vigo Zayn
Leuke reactie! Je hebt nu een lijst met prachtige namen, nu nog kiezen! Maar jullie moeten zelf het wow gevoel erbij krijgen. Persoonlijk vind ik C.0.nn.0r nog leuker dan Jayden! Hoor je niet zo vaak
Liam is ook al vergeven Mauw, ik ook hoor! Hij zou ook niet Jayden, maar Jay komen te heten Maar toen we eenmaal voor C.0nn0r gingen was ik er helemaal verliefd op! En ik weet dat ik inderdaad al een hele lijst heb, maar het blijft moeilijk kiezen vind ik altijd. Daarom was dit even een ultieme poging om er nog namen bij te krijgen die ik nog niet gezien had of die ik toch in overweging wilde nemen. Maar ik denk dat ik het hier zo'n beetje mee moet gaan doen. En we komen er wel uit hoor, manlief streept zo driekwart weer weg, veel blijft er nooit over als hij zijn best erop heeft gedaan Thnx voor je input!
whaha mannen........... maar maakt het voor ons vrouwen wel weer wat makkelijker! Gelukkig heb je nog even de tijd en misschien slaan je hormonen straks nog op hol en vind je ineens een heel andere naam leuk. Fijne zwangerschap toegewenst en succes met kiezen! Wie weet komen er nog leuke opties bij!
Haha ja daarom, als ik alleen moest kiezen kwam ik er niet uit denk ik Oh zeker, komt vast goed, dankjewel!
Lennox uiteraard superleuk! Jongen: Miller Morris Seger/Zeger Wester Bennett Denzel Declan Faber Espen Otis Kiefer Meisje: Skout Finley Charlee Lou Lilou Filou Maelin/Maelynn Juno Flinn