idd echt heel leuk! heb nu het volgende besteld: 3 verschillende kleuren polo's lange mouw met stoer! achterop bikini plons zwembroekje plons roze rokje vestje Voor in totaal 40,- dat is eens leuk shoppen
ja je moet net mazzel hebben dat de maten er nog tussen zitten want de leukste kleuren zijn vaak al weg...
@missflower wanneer heb je het besteld dan want vlak nadat dit topic gestrart is heb ik gekeken en was zowat niks meer
nou nadat ik het linkje las.. en mischien zaten de maten er niet tussen die je zocht of vond je de kleur niks? want er was nog wel het ''eén en ander te koop toen ik ging kijken
ik heb ook donderdag besteld en dit staat er bij mijn factuur: Wegens drukte omtrent de zomeroutlet, kan het 12 werkdagen duren voordat je je bestelling in huis hebt. Excuses voor het ongemak dus ben benieuwd waneer het binnen komt
Donderdag besteld en vandaag al binnen? Heb ook donderdag besteld en nog niks gehad. Net even gekeken via track&trace en was vandaag bij tnt bekend, dus zal morgen wel komen. Gisteren was de laatste dag van de outlet begreep ik, daarna zouden ze deze sluiten.