Belachelijk, ook al ZOU je er niet helemaal correct mee omgegaan zijn, ze moeten je gewoon geloven en een nieuw stoeltje aanbieden. Mét excuses. Dat is gewoon service vind ik. Lief! is bij mij (weer) een stukje in aanzien gedaald. Veel succes met het oplossen en ik vind de tip van op zaterdagmiddag langsgaan wel een goede .
Als hij tussen de rand had gezeten had hij niet in het midden van de zitting gescheurd geweest..lijkt mij zo maar jah ik ben weer in onderhandeling met lief...
Ben wel erg benieuwd hoe het door Lief afgehandeld word. Voor wat je neer moet leggen voor een Lief product mag je vind ik iig wel verwachten dat de service daar ook naar is. Het zou hun wel sieren om je tegemoet te komen ipv dat je er dus de hele tijd achteraan moet. Ook vind ik dat je wel wat meer van de winkel mocht verwachten je hebt het produkt immers daar gekocht. Stom eigenlijk dat ze (de winkel en Lief )het zo afhandelen dit is toch slechte reclame voor hun ik zou bij mijn zelf wel 2 keer nadenken voor dat ik daar weer iets ging halen.
Jah ik heb ook heel lang getwijfeld of ik het hier neer moest zetten aangezien je natuurlijk niet echt positieve reclame maakt voor het merk Lief! en winkel Burgerhout maar na een maand heen en weer mailen was ik het ook echt zat....ik heb hun ook gewoon verteld dat ik dit nu dus op het forum gaat zetten waar veel zwangere en mama's actief zijn omdat ik het zat bent.
Ik heb niet alles teruggelezen alleen grof.. maar ik dacht ook meteen dat ie vast gezeten moet hebben in de wasmachine.. In t midden van de scheur zie je een soort zwarte streep die doet me denken aan t smeer van de machine.. Ik heb t ook wel eens met iets gehad en door t centrifugeren wordt ie dan als t ware stuk getrokken.. de naad is dan logischerwijs t eerste dat scheurt omdat dat t zwakste deel is.. maakt niet dat de mailtjes van lief wel makkelijk zijn, alsof ze van een fotootje kunnen zien dat je kindje te zwaar was toen ie erin zat, dat vind ik echt onzin!