Ik heb net het blauwe jongens jasje voor mijn jongste binnengekregen. Erg leuk jasje, zeker niet dik, echt een zomerjasje.
Wat een leuke jasjes! Ik wil er graag 1 voor m'n zoontje bestellen, maar twijfel over de maat. Hij zit qua bovenkleding nu in maat 92. Zou jas maat 92 dan goed zijn of beter een maat 98 bestellen. Zou wel leuk zijn als hij er een paar maanden mee vooruit kan, maar te groot is ook weer geen gezicht. Nu nog kijken welke kleur. Vind de reversible erg leuk, maar die heeft geen capuchon wat ik toch ook wel handig vind en dan zou ik voor de oranje gaan.
Ik zou zeker voor de 98 gaan. Ik heb juist expres voor de groene gekozen omdat die geen capuchon heeft haha. Vind vaste capuchons altijd een ramp.
Vallen ze groot of klein? Mijn dochter heeft maat 116 van shirts, maar die al uitverkocht. 122 klinkt gelijk zo groot
Oke, dan doe ik dat. Haha nou hij heeft nu een winterjas zonder capuchon, maar dan mis ik hem juist, al denk ik dat je hem in de zomer waarschijnlijk maar weinig gebruikt. Vind de groene wel het leukst en ook wel handig dat je gelijk 2 jassen krijgt voor de prijs van 1.
Ja, een winterjas zonder capuchon is weer onhandig inderdaad. Ja, ook heel handig, als de ene kant vies is draai je hem zo om.
Ik heb het jasje ook binnen, de mint groene. Hij is ontzettend leuk! En inderdaad, het jasje is absoluut niet dik. Ik vind hem zelf juist perfect voor de zomer! Valt zo op het oog goed op maat. Ik zal hem straks als ze uit school is meteen even passen.
Ik heb voor onz3 meiden ook een jas besteld ze zijn erg leuk! Wat ik mij afvraag zou het een foutje geweest zijn omdat het nieuwe collectie is?
Ik heb er 2 besteld. Ik hou de omkeerbare. Roze en oranje. Ik heb de roze met capuchon in maat 104 hier liggen. Voor de gene die te laat was voor de aanbieding. Hij mag overgenomen worden hoor.