vind beetje irritant dat ze er niet gelijk bij zetten uitverkocht nu duurt het laden zo lang en staat er UITVERKOCHT grrrr
ben klaar! 4 dingen voor 15e. best netjes! Ging me vooral om de badjas en die heb ik dus nu Succes nog allemaal haha
Nou heb van alles besteld en ben weer heel wat armer... Maar wel super leuk en super goedkoop natuurlijk
zo ik stop ermee helaas waren de broekjes allemaal al uitverkocht maar toch nog voor 45 euro dingen gekocht
Bedankt voor de tip Leonie! En voor een volgende keer; je hoeft niet perse 2 laptops te gebruiken, je kunt ook meerdere tabs open maken met de site. Doordat je van 1 pc werkt en je met elke pagina ververst, heb je bij elke tab je eigen winkelmandje. Dus dan kun je gewoon op 1 pc met meerdere tabs open sneller winkelen. Maar het is juist de kunst niet te veel te kopen in de uitverkoop .
Zo jullie waren allemaal lekker naar bed en heb ik op mn gemakkie voor 75 euro geshopt Nu kan ik ook lekker gaan slapen
Ik ben ook goed geslaagd, meteen vriendin ook maar gevraagd en die wil ook 'wat' badjassen! Hier worden we happy van, deze prijzen!
Jeeee, wat is er een run op geweest zeg! Keek net nog ff en bijna alles is gewoon weg Nou gelukkig heb ik een aantal mensen kunnen verblijden met mijn tip
Ik kreeg het mailtje gisteravond om 12 uur pas, maar ik heb gelukkig nog een melkdoosje en een pyama kunnen scoren. Zo is het leuk kopen bij lief!! Liefs
wat een goede tip! dank je wel allemaal. Ben wel ruim 60 euro armer maar zit me nu al te verkneukelen bij de gedachte aan mijn pakketje dat binnenkort wordt bezorgd. Wat een leuke spulletjes zeg.
Ik heb ook nog snel wat cadeautjes gekocht. Alle kleine maatjes voor mijn eigen ventje waren al uitverkocht helaas. Maar bedankt voor de tip!
Kan ik bij de topicstartster ook een declaratie indienen?? Lag 01.00 uur op bed en ben 100 euro lichter.... Nu met smart aan het wachten op de postbode!! agnes
en ik ben zo erg dat ik weer ben gaan bestellen voor nog eens 30 euro aan knuffeltjes etc. Nu hopen dat ik 1 keer verzendkosten teruggestort krijg, want is zonde om op 1 dag 2 bestellingen te plaatsen en dubbele verzendkosten te betalen. Het lijkt mij toch dat ze 1 pakket sturen.... ohhh wat erg. Nu ben ik ook 100 euro lichter, maar kan niet wachtennnn
Hm wilde ik ook nog doen! Maar verwacht dus wel 2x verzendkosten dus doe het maar niet. Las wel dat het langer gaat duren ivm grote drukte!
Als ik het maar heb met dr 2e verjaardag in januari haha Maar dan nog is het te groot Maar wel leuk om uit te pakken haha