zoonlief heeft vanmorgen aan mijn laptop gezeten en nu is mijn beeld op de kop. Ik heb al bij instellingen gekeken ,maar kan niks terug vinden. Iemand nog een idee?
wat voor laptop heb je? Ik weet dat er schermen zijn die je kunt roteren. Dat vind je dan direct onder rechtermuis op bureaublad (dus niet instellingen) Staat dan iets van roteren met aantal graden.
Volgens mij was de oplossing CTRL+ALT+pijltje omhoog maar ik ben er niet helemaal zeker van. Bij mij thuis werkt het nu niet (Vista?) maar op school deed ik het volgens mij wel zo als de leerlingen ermeen geknoeid hadden.
contr+alt en pijltjes toetsen misschien? Het ligt namelijk aan wat voor soort computer en moederbord enz je hebt....het is in ieders geval wel ene toetsencombo...deze is het meest voorkomend...
Rechtermuis op je buroblad, eigenschappen tabblad instellingen, knop geavanceerd tabblad rotatie en dit?
CTRL + 9 kan ook nog of SHIFT + CTRL + 9 ALT + pijltje Je hebt zoveel combinaties, het is maar net wat voor systeem het is
Super dat was het! bedankt. Wat kun je dan lang zoeken ,a;s je het niet weet haha Iedereen verder ook bedankt voor de reacties! Deze mag dicht.
Hihi, ik vraag me wel af hoe je voor je laptop zit dan als je hier een bericht aant typen bent. Fijn dat het opgelost is!
haha dat wil je echt niet weten. Had eerst al even de laptop omgedraaid om goed er voor te zitten ,maar dan wou het typen niet lukken. Mason zei al : apok apok ( is kapot) Maar nu kunnen we weer gewoon normaal met onze verslaving verder hihi
Hahaha wij deden dit altijd op m'n werk als er mensen vergaten hun pc op slot te zetten met pauzes. Maar als je niet weet hoe je er weer vanaf komt is t niet zo grappig.