Ik zit te dubben om zangles te nemen ik vind zingen erg leuk maar ben echt geen ster. Denken jullie dat het dan toch leuk is om te gaan doen?
Ja heel leuk! Ook poosje gedaan. Vond t eerst doodeng maar je komt steeds makkelijker los. Als ikt ooit rustiger krijg begin ik er weer mee.
Ja ik weet het niet omdat ik niet echt geweldig ben misschien raar om les te nemen maar het lijkt me echt heel leuk om te doen
Ik ben ook team doen En al zing je zo vals als een kat, je doet het voor het plezier toch en niet om een professional te worden, en je bent er om te leren. Ermee stoppen kan altijd nog als het toch niet je ding blijkt te zijn.
Haha ik zing gelukkig niet mega vals maar heb gewoon geen bijzondere stem. Ga gewoon eens een proefles aanvragen denk ik
Ja!! Gewoon doen meid!! Heel leuk! Heb het ook gedaan, alleen de laatste tijd wat drukker gehad. Ik zou het zeker een kans geven!
Zeker, gewoon doen! Al is het maar om te leren je stem op de juiste manier te gebruiken zodat je geen poliepen ontwikkelt tijdens het zingen in de badkamer
Leuk, doen! Een studiegenoot van mij hiertoe zoveel van opera dat ze zangles is gaan nemen en zingt nu opera's bij een amateur gezelschap. Je leert ademhaling, stemgebruik, wat je bereik is. Zelfs als je geen natuur talent bent kun je zuiver en helder leren zingen. Het is zelfs Madonna (redelijk) gelukt
Doen! En als je het leuk lijkt kun je ook bij een koor gaan zingen. Daar doen ze vaak ook van alles aan stemvorming. En daar zingen ook echt niet allemaal topzangers. Dus als je het leuk vind gewoon doen.
Leuk! Ik ben een paar jaar geleden fluit gaan spelen en zit nu nog op les. Ik heb ook geen ambitie of talent om professional te worden maar ik heb er wel veel plezier in!
Ja hoor, gewoon doen! Ik twijfelde ook met basgitaar maar heb er zoveel plezier van, nog geen dag spijt gehad. Stoppen kan altijd nog.