Naar aanleiding van het topic opa zoekt oma. Mijn broer is nog vrijgezel, en word eind van het jaar 31. Hij is busschauffeur/taxischauffeur en kan goed met mensen omgaan. Houd van lekker eten, vind alles lekker. Heeft een leuk huis en een auto. Woont in Overijssel. Houd van voetbal en biljarten. Bij belangstelling foto per pb.
Nope.Ja héb wel n broertje maar die is 20 en heeft n vriendin dus. ik bedoel nav alle advertenties hier ineens haha. Succes met je zoek/speurtocht!
damzzzzzzzzzzzz hoe duf hahahaha toch mis ik die topic ook wel weer.... waarom plaats je niet gewoon gelijk de foto van je broer... weten ze bij voorbaat al of ze je een pb moeten sturen.. maar uhh is dit niet een verkeerde site eigenlijk? Hier zitten voornamelijk vrouwen op die of zwanger zijn, of bezig zijn dus vaak al een partner hebben blehhhhhhhhh Dan zou je dit berichtje bij de topic over alleenstaande mamas moeten plaatsen.. wellicht dat hun hem iets vinden... en dan nog weet je niet of je broer dat wel wilt iemand met een kindje Succes in ieder geval met vinden... en je hebt ook nog altijd de datingssites
Een vriendin van mij is wel een paar jaartjes jonger maar heel volwassen, ze is kraamverzorgster. Is dat iets voor je broer? Ze staat wel met foto op mijn hyves maar als je 't wilt weten stuur ik je wel een pb'tje