Niet echt liefde op het eerste gezicht. Ik vond het wel gelijk leuk, maar verliefd kon ik het niet noemen. Hahaha, ik moet zeggen dat het daarna wel snel kwam.
Bij ons dus wel liefde op het eerste gezicht. Ik kwam hem tegen en toen ik thuis kwam zei ik tegen mijn moeder: Goh er zit een leuke chinees bij mij op de les.! Toen wist ik het verschil nog niet tussen een chinees en een indo. Mijn man is dus indonesisch. Hij neemt het me nu nog kwalijk dat ik dacht dat hij een chinees was, hihi Maar verder zijn we dolgelukkig zo saampjes en hoop ik op mooie halfbloed kindjes
bij mijn man was het liefde op het eerste gezicht toen hij mij zag en bij mij TOTAAL NIET, vond hem zelfs een onwijze nerd, maar ja de aanhouder wint he dus mijn man bleef zo lang volhouden tot ik hem een kans gaf en ik ben er nog steeds dankbaar om...ik wordt ook nog steeds verliefd op hem en hij op mij *zwijmel*
Hier dus echt liefde op het eerste gezicht, maar 3 maanden lang wisten we dat niet van elkaar Inmiddels al bijna 7 jaar samen
hier ook liefde op het eertse gezicht. we kende elkaar enkel via sms en toen we eenmaal afspraken klikte het meteen en sindsdien zijn we onafscheidelijk.
Maart 1996 discotheek ik zag hem en dacht WAUW via een vriend kwam hij bij me staan kletsen kletsen en zoenen ik wist alleen z'n straatnaam en heb de volgende dag net zolang gezocht in telefoonboek tot ik hem vond toen gebeld... en erheen gereden week later weer afgesproken in discotheek toen afspraak gemaakt voor diner daarna was het aan 2000 samen gaan wonen 2004 getrouwd in Las Vegas 2006 werd onze zoon geboren nog steeds dolgelukkig.
Liefde op het eerste gezicht wel, toen ik hem voor de eerste keer zag (ik was 12 ofzo) was ik meteen helemaal verliefd Hij moest er weinig van hebben, zat ook niet 'achter hem aan' ofzo. Omdat we allebei van de zelfde muziek (metal ) hielden praatten we wel eens. Hij kreeg verschillende vriendinnetjes, ik vriendjes, hij ging varen, we spraken elkaar lang niet en opeens belde hij (k was toen 17) dat we hadden afgesproken nog eens naar de film te gaan. (Had hem een jaar of 3 daarvoor eens gebeld om dat te vragen) Dat spraken we af maar deden we niet. Toen belde ik hem om te vragen of hij mee wilde naar Metropolis, een festival in Rotterdam. Daar hebben we het superleuk gehad, de weken erna veel leuke dingen gedaan en opeens had ie me een kaart gestuurd of ik verkering wilde met hem. Nu zijn we bijna 10 jaar samen, over een half jaar 5 jaar getrouwd
Van mijn kant geen liefde op het eerste gezicht, heb zelfs even de boot afgehouden. maar ja uiteindelijk toch gevallen voor zijn Turkse Charmes .... Mijn man die vond me erg leuk en zette dus alles op alles om me te "krijgen"
Hmm, Van mijn kant geen liefde op het eerste gezicht, van zijn kant wel. Hij was mijn collega (ik was zijn baas), de eerste dag vlogen we elkaar bijna in de haren, de tweede dag zei hij voor hij naar huis ging, ooit word je de mijne. En ja hoor een half jaar erna, waren we een stel. Hij zegt nu nog wel eens, dat ie toen maar 1 ding wilde en dat was mij voor zich winnen, hoe harder ik tegen stribbelde hoe harder hij zijn best deed. Heeft zelfs 100 rode rozen laten bezorgen.
bij ons is het heel gek gegaan, want had op dat moment totaal geen zin in een relatie! had een slechte achter de rug dus ff genoeg ervan. ging lekker met mijn ouders toen op vakantie maar we werden overgeboekt naar een ander hotel. mijn man ging echter in een ander hotel werken dan eerst. waar wij dus heen gingen, berichtjes die over mijn schoonbroertje gingen las ik op vakantiereiswijzer van zijn toenmalige vriendin. en had wel zoiets gooh wie zou dat dan zijn. nou het was het noodlot want ik zag hem achter de bar en hij mij en het was direct liefde op het eerste gezicht. wist echter niet dat het de oudere broer was van de jongen waarover geschreven werd op vakantiereiswijzer. het was denk ik echt noodlot en zeker liefde op het eerste gezicht!
Hier ook liefde op het eerste gezicht,hij kwam in de winkel waar ik werkte. Ik had een relatie met iemand anders... Dat liep al lang niet zo lekker,heb het meteen uitgemaakt en 2 weken later woonde ik met mijn man samen! Dit alles gebeurde 9 jaar geleden en we zijn nog steeds samen en we hebben een prachtige dochter.
Hier beslist geen liefde op het eerste gezicht, heb mijn man leren kennen via internet. Hij had me wel een foto gestuurd en ik dacht nog 'zo erg als op de foto kan het nooit zijn' wel dus. Bit of a shock realy, maar ik kwam er snel genoeg achter dat liefde niet om de buitenkant gaat en dat ik echt verliefd was op de man die ik via internet ontmoet had, we zijn nu al bijna 8 jaar samen en onze dochter is een bewijs daarvan. Hij was trouwens wel opslag verliefd op mij
hier was het van mijn kant liefde op het tweede gezicht en van zijn kant liefde op het eerste gezicht ter verduidelijking........... toen ik hem voor het eerst zag had hij al een grote aantrekkingskracht op mij en verdraaide ik regelmatig mijn nek als ik hem tegenkwam we woonden in dezelfde buurt maar ik had toendertijd een relatie en verkeerde niet in dezelfde kringen als waar hij mee optrok en wist hij ook niet van mijn bestaan jaaaaaaaaren later, toen mijn relatie beƫindigd was en ik me langzamerhand weer een beetje in het uitgaansleven stortte kwam ik hem tegen in een cafe en raakte we aan de praat. door de benodigde genuttigde spraakwater (lees: cola-vieux) durfde ik hem te vertellen dat ik altijd al wel een oogje op hem had die avond (en nacht) hebben we samen doorgebracht en om niet te hard van stapel te lopen heeft hij de daarop volgende week gewoon in zijn eigen flatje doorgebracht =D> het weekend daarop weer afgesproken en sindsdien is hij nooit meer weggegaan dit tot grote vreugde van zijn huisgenoot die daardoor nog een jaar lang het rijk alleen had in zijn flatje en vooral vreselijk zijn best deed om onze relatie toe te juichen \/ maar dat had niet gehoeven want we waren eigenlijk vrijwel meteen zeker van onze zaak. althans, ik in ieder geval wel en nog kan ik na al die jaren vreselijke vlinders in mijn buik krijgen als ik naar hem kijk, gelukkig hoef ik niet meer mijn nek te verdraaien PS. en ze leefden nog lang en gelukkig
heel cliche: we zagen elkaar, keken elkaar aan , we vroegen elkaar gelijk uit, en zijn nooit meer bij elkaar weg gegaan! we waren allebei op slag verliefd. ik weet nog wel toen ik hem zag dat ik dacht dat is hem! naar hem heb ik gezocht.... daarvoor heb ik er nooit in geloofd!
Bij ons was het ook stiekem liefde op het eerste gezicht. Wij waren vrienden, en mijn vriend had toen een relatie met een vriendin van mij. We hebben 6 jaar om elkaar heen gedrenteld Ik durfde nooit een relatie met hem aan te gaan omdat ik bang was dat het onze vriendschap op het spel zou zetten, maar we wisten allebei van elkaar dat we elkaar leuk vonden. En zie nu: we hebben een heerlijk mannetje samen en trouwplannen! Life can be so sweat....
Bij mij was het ook liefde op het eerste gezicht. Vond ik in het begin echt heel raar. Maar kon het gevoel echt niet onderdrukken. Na 6 weken heb ik me toegegeven aan de vlinders.
Hier ook liefde op het eerste gezicht. Ik had een nieuwe baan gekregen en hij werkte daar al. Toen ik hem voor het eerst zag, dacht ik meteen: die is van mij! Het kon me niks schelen of hij al een vriendin had of niet... Gelukkig was dat niet zo. Nu zijn we al 3 jaar samen en sinds een paar maanden gelukkig getrouwd en we hebben een prachtige baby.
Bij ons ook ! We hebben elkaar met het chatten ontmoet en 6 weken later elkaar pas gezien. Maar toen wist ik al dat hij de ware was! Das nu 6 jaar geleden en alles gaat nog steeds perfect! Zijn "soulmates"
Hij was mijn buurman en we gingen wel eens wat drinken. Zo (en wat andere details die ik jullie zal besparen) hebben we elkaar leren kennen. Nu 11 jaar samen, waarvan 5 getrouwd en 2 kindjes. En ik krijg het nog regelmatig errug warm van deze man