Ik zie het ook, maar zet hem even over. Afgelopen donderdag is er een 4 jarige klasgenootje van mijn zoon overleden aan k, en dat laat me al niet los. Even te heftig vind ik het. Maar respect voor die mensen hoor. Gr MB2005.
Zo heftig zeg. Sta je midden in het leven en wordt je eruit gerukt. Vreselijk. Moet ook huilen van dit progrmamma.
Heel heftig aan de ene kant... aan de andere kant vind ik het ook mooi dat ze nog een herinneringsdoos kunnen maken voor hun kinderen. Hoe verschrikkelijk het ook is dat die persoon komt te overlijden, dat je zoiets moois, waardevols achter kunt laten is zo veel waard.
Ik ga niet kijken, het is me iets te veel nu. Ben kort geleden op de begrafenis geweest van een 38-jarige vrouw die man en 2 kinderen achterliet. Wel heel mooi dat er aandacht aan wordt besteed, maar ik kan er nu echt niet naar kijken.
Ik heb het gekeken. Wat een mooi initiatief! Mijn vader is onverwachts overleden toen ik nog maar 4 was. Herinneringen heb ik, helaas, bijna niet meer aan hem..... Wat had ik graag zo'n doos gehad!
Dat kan ik begrijpen! Ik keek het alleen boven, mijn man was nog beneden. Mijn man is op 7 jarige leeftijd zijn moeder verloren, en ik dacht ook dat het te moeilijk was voor hem. hij heeft uiteindelijk een stuk meegekeken maar vond het wel erg heftig. Ik vond het ook een heftig moment dat Anita het niet meer drooghield. Ze besefte opeens hoe oneerlijk het eigenlijk is. Dat arme kindje Hanna zal nooit herinneringen hebben aan haar moeder. Wat ze zelf kan bedenken. Ze is gewoon te jong daarvoor.
Ik heb dat ook hoor. Je mist toch veel als 1 van je ouders weg valt als je jong bent. Regelmatig is tegen mij gezegd: "joh, je hebt je vader niet eens gekend, dus je moet je niet zo druk maken...." Dat heeft me echt veel pijn gedaan. Misschien moeten die mensen dit programma maar eens gaan kijken.....
Ik heb het gezien en was er helemaal ondersteboven van. Vond die vrouw zo sterk overkomen en vond het ZO ontzettend sneu voor dr. Je staat helemaal in het leven en druk met je kindjes en dan moet je je druk maken om een herrineringsdoos omdat je snel dood gaat. Verschrikkelijk! Die arme kindjes ook Maar de ook de partners, wat moet dat moeilijk zijn zeg! En die man, pff echt heftig!
Ja, en dan laat je je kids achter, die vrouw heeft vier kinderen... En die man staat er straks alleen voor. Hoe gaat hij dat doen!? Echt respect!
heb het gezien op uitzending gemist. Zo zeg, wat heftig. Iets wat gewoonweg niet voor te stellen is. Als moeder zo midden uit zo'n jong gezin weg te worden gerukt. Krijg er de rillingen van. Het kan iedereen overkomen. Vond haar wel heel sterk en positief, een mooi voorbeeld. En het moment dat Anita zich realiseerde dat het eigenlijk zo ontzettend oneerlijk is...
Heel mooi programma en heel heftig. Toch vind ik het een ontzettend mooi idee, die herinneringskist. Ik vind Anita ook echt de perfecte presentatrice hiervoor. Ze is begaan met mensen en vond het fijn dat ze toegaf dat zij ook niet wist wat ze moest zeggen..
Ik heb het ook bekeken. Was er echt emotioneel van! Die vrouw was zo sterk de hele tijd maar schrok ervan hoe ze er bij lag als de volgende aflevering komt. Vind het zo sneu voor allemaal. 4 kinderen geen mama meer. Papa die straks alles alleen moet doen. Kleine Hana zal nooit haar mama kennen Ik ben eigenlijk benieuwd hoe het nu ook met het andere gezin gaat. Hoe het met de man nu gaat. Ben even de namen kwijt
Ik heb het ook zitten kijken. Enorm heftig voor die gezinnen, maar wel goed dat ze een herinneringsdoos maken. Daar zijn ze bewust mee bezig en dat is zeker voor de (hele jonge) kindjes heel fijn voor later.