Nee, niet gemeld.. Is denk ik ook al een jaar of 10-15 geleden. Maar da's wel iets wat je altijd bij blijft! (Net als dat ik een keer een half-ontwikkeld kuiken in een gekookt eitje had, waar ik dus achter kwam toen ik er een hap van nam, sindsdien snijd ik er altijd een stuk af ipv zo een hap te nemen)
Oh, gadverdamme! Ik word gewoon misselijk van dat verhaal van Saz667. Het zou maar in je eten zitten. Even on topic: ik zou het ook niet meer eten, ziet er inderdaad als een lieveheersbeestje uit.
Blijft natuurlijkw producteb.. een melding maken vind ik wat ver gaan.. als er nou een vinger of pleister of muis in zat vind ik het wat anders..
Nee vind ik niet ver gaan. Je wilt niet dat zoiets in je eten zit, tenminste, ik niet. Dus als dat er dan in zit, zou ik in ieder geval een belletje of een mailtje doen.
gadverdamme! kan best wezen dat het voedzaam is, en dat het geen kwaad kan, maar mijn maag draait al om als ik aan het idee denk.
Ik zou er niet al teveel van verwachten... Ik heb laatst precies hetzelfde gehad, mailtje gestuurd en helemaal niks van gehoord. Niet dat ik een bloemetje verwachtte hoor, maar een mailtje terug dat ze de procedures wat zouden verscherpen (oid), zou ik wel zo netjes hebben gevonden.
Ik heb het laatst ook gehad, heb even gebeld met Iglo, en kreeg netjes het aankoopbedrag teruggestort! Zij gaan het productieproces dan na (zeggen ze ). Vind het niet te ver gaan hoor, zo'n melding. Zijn ze alleen maar blij mee, hoewel het altijd kan gebeuren!