Liefheersbeestje in spinazie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sukke, 26 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Oja een klacht-mailtje kan idd geen kwaad! ;)

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Nee, niet gemeld.. Is denk ik ook al een jaar of 10-15 geleden. Maar da's wel iets wat je altijd bij blijft! (Net als dat ik een keer een half-ontwikkeld kuiken in een gekookt eitje had, waar ik dus achter kwam toen ik er een hap van nam, sindsdien snijd ik er altijd een stuk af ipv zo een hap te nemen)

3. Amazing

Amazing Bekend lid

29 okt 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Oh, gadverdamme! Ik word gewoon misselijk van dat verhaal van Saz667. Het zou maar in je eten zitten. :D
    Even on topic: ik zou het ook niet meer eten, ziet er inderdaad als een lieveheersbeestje uit.

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Blijft natuurlijkw producteb.. een melding maken vind ik wat ver gaan.. als er nou een vinger of pleister of muis in zat vind ik het wat anders..

5. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    Nee vind ik niet ver gaan. Je wilt niet dat zoiets in je eten zit, tenminste, ik niet. Dus als dat er dan in zit, zou ik in ieder geval een belletje of een mailtje doen.

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

gadverdamme!
    kan best wezen dat het voedzaam is, en dat het geen kwaad kan, maar mijn maag draait al om als ik aan het idee denk.:)

7. nono

nono Niet meer actief

Gadverdamme! Iew.. ik zou denk ik wel een melding maken.

8. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ik zou er niet al teveel van verwachten... Ik heb laatst precies hetzelfde gehad, mailtje gestuurd en helemaal niks van gehoord. Niet dat ik een bloemetje verwachtte hoor, maar een mailtje terug dat ze de procedures wat zouden verscherpen (oid), zou ik wel zo netjes hebben gevonden.

9. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb het laatst ook gehad, heb even gebeld met Iglo, en kreeg netjes het aankoopbedrag teruggestort!
    Zij gaan het productieproces dan na (zeggen ze ;)).
    Vind het niet te ver gaan hoor, zo'n melding.
    Zijn ze alleen maar blij mee, hoewel het altijd kan gebeuren!

10. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Wij hadden laatst een complete slak in de rucola sla van de hoogvliet! Gadverdamme !

11. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Vandaar ook de ;)

Deel Deze Pagina