Oh mijn excuses hoor! Dan noem ik ze volwassen jonge vrouw en volwassen jonge man. Mijn mening blijft wel hetzelfde.
Gisteravond weer lekker genoten! Maarrrr ik vond het een aparte situatie. Ik kreeg van hem niet een overall positieve vibe...kan natuurlijk door de sitauie komen. Maar idd prof worden in nl op je 23ste?? Zou heel uitzonderlijk zijn, denk dat hij toch na met denken over andere opties
Ik vond het weer een leuke aflevering, maar vond die moeder echt soms tenenkrommend! "Ik hou gewoon van die mensen" (met wie ze mensen met een donkere huidskleur bedoelde, een beetje generaliserend) En maar terug blijven komen op het feit dat haar kleinkind donker zou zijn/is. Ach.. het was absoluut lief en goed bedoeld, het kwam alleen niet zo intelligent over.
Ik kijk nu die aflevering met Dieuwertje en ik zie wel hoe ver ik kom, ik vind Yvon Jaspers niet zo leuk om naar te kijken/luisteren
Iemand gisteren gekeken? Vond die familie zo vreselijk irritant, dat die jongen uit een sociaal lagere klasse komt etc. bleeh..
jaaa ik vond ze ook aardappel-in-de-keel-achtig. Ik heb die mensen ook niet spontaan zien lachen of zo.
Ook het feit dat ze dan nog boven die zaak gingen wonen, kunnen die mensen zich nog met alles bemoeien.
Ja, het is wel vreselijk! Maar zij gaat trouwen met haar man, lijkt wel te snel. En ook huis gekocht! Ik vind dat haar man mis wel erg op zijn zusje en moeder. Hij is wel elke keer verdrietig.
ja ook mijn gedachte. Geheel zelfstandig zoals ze het zelf deden over komen, maar paps en mams overal voor betalen brrr. Het lijkt me dat de relatie niet lang stand kan houden doordat hij zo'n heimwee heeft. In het begin is het toch nog geweldig als je net bij elkaar bent.
Ik begreep de keuzes niet. Een hele hoop bombarie rond dat huwelijk wat in ieder geval voor die jongen niet hoefde, maar zusje kon niet over komen ivm geldgebrek.. Laat dan de discussies over de tafelindeling varen en geef dat meisje een vliegticket.. dat is toch veel belangrijker dan die vage Engelse famillie uitnodigen die je toch amper spreekt???
Dat wilde ik net zeggen. Wat een grap zeg. Hebben ze het over een pak van duizende euro's en een jurk van weet ik veel hoeveel geld en dat zusje kon er gewoon niet bij zijn door GELD? Natuurlijk hartstikke fijn dat die ouders ze financieel helpen maar je kan mij niet wijsmaken dat daar geen geld voor was. Ook vond ik haar ouders en vooral zus ontzettend irritant en uit de hoogte doen. Maakte geen warme, gezellige indruk op mij. Die moeder zei ook iets van 'Onze dochters hebben alles gekregen wat ze wilde, zijn dus goed opgevoed' alsof dat gelijk staat aan elkaar
hahaha nou we denken er dus allemaal hetzelfde over.. Vond die moeder van die jongen ook zo enorm lief, zo'n heel lief gezinnetje en heel bescheiden en dan komt die gozer in zo'n chagrijnige kak-familie met grote muil.
Ik heb het net teruggekeken en heb echt medelijden met die jongen. Dat gemis van z'n zusje, de rest van de warme familie. En dan kom je in zo'n gezin terecht. Idd op 'zichzelf' gaan wonen maar wel boven de zaak. Dus in mijn ogen nog steeds niet echt op zichzelf. Respect voor die jongen.
Ik ga zo even kijken want jullie maken me nieuwsgierig. Man heeft late dienst dus dan is het perfect om series terug te kijken Ik vond trouwens uit het vorige seizoen dat meisje uit India zo lief! Die deed zo haar best