ja klopt, staat wel liefst een korte naam maar vind het zo moeilijk!zijn dus ook een paar uitzonderingen haha
bedankt voor alle reacties! IK zou best de namen willen zeggen maar ivm privacy toch liever niet, wel onhandig (vind dat zelf ook zonde dat ik zoveel prive moet houden maar is ivm een vervelende meelezer die me anders gaat opzoeken, al is de kans klein dat ze dan weet dat ik het ben..) Namen beginnen nu allebei met een D... (mag wel altijd pb voor de namen) We blijven toch steeds terugkomen op Yasmine of Jasmine, dus 1 van die 2 schrijfwijzen is het nu. Of Yasmin misschien. maar nog niet helemaal eruit.. Diem (met puntjes op de e) vind ik ook wel erg leuk klinken!En zou wel goed passen bij onze meiden. Jula vind ik ook leuk klinken! Lastig hoor, met de eerste 2 meiden waren we er heel snel uit..
Misschien Fenne? (als vrouwelijke variant op Finn) Of Maeve? Heb ik ook nog niet voorbij zien komen. Daar ben ik zelf helemaal weg van. Verder..... Lenne, Ziva, Jade, Jill, June... Dat was het even voor nu! Succes!
thanx! zitten wel weer namen bij die we leuk vinden maar die we toch hebben weggestreept (stonden wel op lijstje) dit zijn oa Fenne, Jade/jada en June.. Danae vind ik ook leuk, of zo geschreven: Danee..
Danae is leuk!!! Dani of Danii vind ik persoonlijk een mooiere schrijfwijze. (neem aan dat je het zo uit wilt spreken? van Danae is ook nog de uitspraak daanaa-ee te maken)
Een derde D is wel leuk maar het moet wel een naam zijn die je echt leuk vind. Korte D suggesties: Dalia Delia Dian Drew Dion Langere D suggesties: Danique Dominique Dyonne Dianthe Danise Delaila Desiree Denice Dilana Dilara Andere suggesties: Elin Lian Mira Mila Isla (ij la) - Ayla - Eila Femm Ivy Alana Ilvy Lara Lela - Leila - Lila Moya Lieva Juna - Luna Nila Niah - Nyah (nie ja) Lois Kes Leah Ruby Joan Eliza
Hi Daantje, ik weet natuurlijk de namen van jullie meiden, maar bovenstaande optie: Dion(ne) vind ik er wel erg mooi passen