Wat heftig Beertje! Kan me voorstellen dat werken nog niet eens in je vooruitzicht ligt de komende maanden. Heeft hij nog eens vaker gehad dat hij ophield met ademen? Wat is het een raar gevoel om bang te zijn je kindje te verliezen, angst overwinnen is heel erg moeilijk.
Nee niet meer. Maar het zou wel kunnen gebeuren. Als zijn drain gestopt zit. Die drain heeft hij tijdens die spoedoperatie gekregen.
Och meid wat heftig. Ja het klinkt echt alsof je een trauma heb opgelopen. Goed van je dat je hulp hebt ingeschakeld. Alleen zo kun je hier doorheen komen. Sterkte, je kunt het!!!!
Thnx. Afgelopen begonnen is heem erg heftig. Liefst stop ik er mee. Heb dat hele uur allemaal maar lopen janken. Mocht geen tissue gebruiken omdat dat afleid zeiknat gezicht snot liep zelfs uit me neus.. Echt erg.. Ben het weekend helemaal leeg en moe
Wat heftig zeg Ik heb 3 jaar na het overlijden van mijn dochtertje ook emdr gehad en dat heeft ontzettend geholpen. Kijk zo'n ervaring, zo'n verlies, dat wordt nooit goed, nooit iets leuks. Maar ik heb het nu onder controle, kan erbij wanneer ik dat wil. Ik herken je gevoelens heel erg, kon mijn zoontje die een jaar na zijn zus is geboren ook heel moeilijk alleen laten en zat altijd t eluisteren of hij nog ademde. Zeker omdat hij ook gezondheidsproblemen had en heeft. Maar met mindfulness en emdr is dat constante gevoel van paniek en angst nu zo goed als weg. Het blijft altijd een zwakke plek, maar het hoeft je leven niet te vergallen. Geef het de tijd, de therapie helpt niet meteen maar wel vrij snel. Sterkte!