liefste actie van de dag :D

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sandhya, 2 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    Vandaag lekker uit mn hum, hummeltje deed zn ochtendslaapje en mama op de bank..piepipe hoorde ik, hummel wakker, pfoe ok..

eenmaal uit bed mn heerlijke hummel samen op de bank even wakker worden, en ja hoor alleen maar kusjes en knuffeltjes, mn humeur is totaal opgeklaard!! ben helemaal happy!

wat is jullie liefste actie van de dag :D

2. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Aah lief he :)

Wat mijn kleine man nu steeds doet...
    Dan zit ik met de laptop op de bank op schoot en dan klimt hij eerst naast me op de bank en dan steeds dichter bij :p en dan duwt hij de laptop eraf en klimt op schoot en dan komt hij helemaal bij me liggen!!
    hihi tja... het is ook niet leuk zo een mama die de hele tijd achter die laptop zit ;)

Maar oh zo lief als ze zelf komen om te knuffelen!!!!!!!! :)

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn ouders hebben op mijn zoon gepast met oud en nieuw zodat ik even kon feest vieren met mijn vrienden. Gisteren haalde ik hem op en kwam hij voor me staan en zei zo lief "haai mama" hij begint nu een beetje met 2 woorden te praten dus dit vond ik zo lief gisteren.

4. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Mijn dochtertje kan sinds kort kusjes geven, en ze lag lekker bij me op bed te spelen toen ik zei: mama kusje? Kwam ze naar me toe gekropen en kreeg ik een kusje van dr. Daarna kroop ze bij me en ging ze knuffelen, zoo lief!

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Mijn zoontje kan nog geen kusjes geven, maar toen ik vanochtend om een kus vroeg, drukte hij wel heel hard zijn hoofdje tegen mijn wang. Dan is het meteen niet erg meer dat je om 06.00 je bed uit moest ;)

6. Heb een lieve opmerking een tijdje terug gekregen van zoonlief... Was in september de dag dat ik mijn verjaardag vierde en had een half witte legging aan met daarop een jurkje, met een mooie print, helemaal in. En hij komt naar me toe en zegt:

Mama, je lijkt op een echte prinses! Jij bent erg mooi.

Zwijmel zwijmel :D

Hij was toen bijna 3, (11-11 3 geworden)

7. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    ik smelt!!

oh heerlijk om te lezen zeg al jullie verhalen, zit er gewoon zelf van te stralen :D

8. Helaas kwam ik erachter dat iedereen met een rok of jurk de opmerking krijgt: Je lijkt op een echte prinses.

Gelukkig ziet hij niet veel mensen in rok of jurk haha.

Maar toch lief hoe hij het zei

9. miffy11

miffy11 Niet meer actief

kreeg net een smsje van vriend, ik lig sinds donderdag in het ziekenhuis, en ookal komt ze wel op bezoek, het is toch niet hetzelfde dat mama niet thuis is..

staat nu blijkbaar al bijna een half uur op de deur te kloppen: mama mama mama!

mis haar wel hoor, en dat te bedenken dat ze morgen een week uit logeren gaat bij opa..

10. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    Jill geeft ook veel kusjes en knuffelt ons en haar popje zowat dood..

11. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    zoontje doie druk aan t spelen is en ineens naar me toegerend komt; " mama, even knuffelen....!"

heerlijk!

12. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

mijn zoontje is nogal van de aandacht en knuffelen momenteel
    vandaag heel lief.... komt die naar me toe gelopen (waggelen)

doet zijn handjes omhoog dat ik hem oppak en bij me op schoot neem op de bank zegt die "aaie" en gaat me dan aaien over me heen hangend op mijn schouder, arm, rug en gezicht.
    Zeg ik daarna... kusje doet hij zijn mond half open en komt met zijn gezicht naar me toe voor een kusje.... wat is de wereld dan toch even geweldig zeg :D

Vanavond leg ik hem op bed. Zwaai ik dag dag welterutsen en doe een handkus
    zegt die dag en doet een handkusje terug op zijn manier met een kusgeluid... :D

13. zwelgje2000

zwelgje2000 Actief lid

9 jun 2009
    224
    0
    0
    Leerkracht
    Brabant
    Een heel verkouden meisje hier met overal lekker aangekoekt (en slijmerig!) snot. Maar ach, wat wil ze vandaag veel kusjes geven....;).
    Ik kan dan niet weigeren, toch? ;)

14. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    ooh wat leuk om weer te lezen..en het gelkopt op de deur..mama mama mama..aach gossie, veel beterschap in ieder geval!

en snotkusjes haha..heerlijk!!

15. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Mijn oudste drinkt slecht, dus ik moet elke keer weer wat nieuws verzinnen. Nu drinkt ze slokjes voor oom, oma, opa, etc.... Als ik vraag of ze ook een slokje wil voor mama of papa dan kijkt ze zo ongelofelijk lief en neemt dan een hele grote slok!

16. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Mijn zoontje is sinds de komst van zijn broertje veel knuffeliger dan voorheen. Maar het liefste is wel dat hij elke ochtend zijn broertje een kus wil geven. Echt helemaal uit zichzelf!! En hij is pas 14 maanden...

17. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    mijn neefje van 4 kwam op 1jan. naar me toe (we waren bij oma op visite) toen ik net binnen was en zei: je hebt een mooie rok aan:D met een big smile.
    vond het erg grappig, want hij kwam echt helemaal uit zichzelf:D

en vind het van leah lief als ze zielig is en hard huilt (als ze haar zin niet krijgt of pijn heeft) dat als ik haar dan pak ze helemaal in me kruipt om getroost te worden:) en de kusjes (met wijdt open mond :D)

18. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Hier ook een dikke knuffelkont van 9 maanden. Hij slaapt bij ons in bed, omdat hij zo vaak wakker wordt. Vorige week was hij een nacht echt vreselijk aan het spoken en ik baalde zo van hem. Toen werd ik op een gegeven moment midden in de nacht wakker, van vrolijk gekeuvel naast me en twee handjes op mijn borst van een zeer wakkere rechtop zittende baby. Ik keek omhoog in een breed lachend babygezichtje, dat op mij af kwam met het mondje wagenwijd open om op zijn manier kusjes te komen geven. En hoe ontzettend ik ook van hem baalde en hoe graag ik ook eens een nachtje wil doorslapen, op dat moment moest ik toch om hem lachen en kon ik niks anders doen dan lekker terugkroelen.

19. Gem

Gem Actief lid

14 dec 2009
    230
    0
    0
    NULL
    ons meisje kan nu zo heerlijk haard hoofdje eventje neerleggen op mijn borst (maar niet langer dan 2 seconden hoor) Echt haar eerste knuffeltje

Deel Deze Pagina