Waar bloed prikken op zondag voor vruchtbaarheidsonderzoek???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door HaJe, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaJe

HaJe Nieuw lid

29 mrt 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Mijn vriend en ik zijn 2 maanden geleden bij de huisarts geweest om te praten over onze kinderwens die nog niet in vervulling wil gaan.

De eerste stap voor mij is bloedonderzoek. En dat moet perse op de 3e dag van de cyclus omdat ze dan alles goed kunnen meten. M'n vorige cyclus was ik op de derde dag net op vakantie, dus die ging aan ons voorbij.
    Nu ben ik vandaag ongi geworden en dan is mijn derde dag dus.. zondag, 1e paasdag.

Ik heb het OLVG in Amsterdam vanmiddag meteen gebeld om te vragen waar en hoe laat ik terecht kan voor het bloedprikken, maar die geven aan dat dat pas dinsdag weer kan... en dat is voor mij dus te laat.

Weet iemand waar ik alsnog terecht kan zondag. Ik word er echt verdrietig van dat ik anders dus ook nog moet wachten tot mijn 3e dag op een werkdag valt :'( Ik heb wel het aanvraagformulier van mijn huisarts, dus labformulier kan ik zelf meenemen.

Gr
    Hanneke

2. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Misschien kun je zaterdag werk terecht? Ik kon namelijk op dag 2 of 4 ook bloedprikken...
    Sterkte en succes,
    Liefs visje

3. HaJe

HaJe Nieuw lid

29 mrt 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel Visje, maar helaas ze geven in het OLVG aan dat het alleen op werkdagen kan :( En het is nou niet dat ik mijn cyclus kan reguleren.... zo stom dit...

4. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    #4 Mika03, 29 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2013
    Poli IVF van het UMC Utrecht is in de weekenden open voor prikken van eigen patiënten. Misschien dat je hun kan bellen? Of ze dat doen voor externe patiënten weet ik niet.

5. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Och jee waardeloos ja...
    Inderdaad wat mika zegt, misschien kun je op de poli zelf terecht? Ik zal gewoon bellen!!
    Succes meis! Xxx

Deel Deze Pagina